Facebook, Twitter, LinkedIn, YouTube, een eigen blog…moet je daar als bedrijf nou iets mee of niet? En zo ja, hoe pak je dat dan aan? Waar moet je beginnen? Hoe weet je welke media voor jou geschikt zijn, welke boodschap aankomt, hoe je herkenbaar bent...

Lees verder op BouwKennisBlog »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 75
BouwKennisBlog

De bouw trekt de laatste maanden weer sterk aan en dat is te merken aan het aantal vacatures. Het blijkt echter, misschien wel juist door dat grote aantal vacatures, heel moeilijk om die vacatures goed ingevuld te krijgen. We krijgen van steeds meer bedri...

Lees verder op BouwKennisBlog »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 56
BouwKennisBlog

Websites zijn tegenwoordig bijna geen dag hetzelfde. Altijd valt er wel iets te sleutelen aan de inhoud, een formulering of een beeld. Zo kan het voorkomen dat een bezoeker een URL intypt die niet meer bestaat omdat de pagina inmiddels is verwijderd. Wist...

Lees verder op BouwKennisBlog »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 38
BouwKennisBlog

Als het gaat om marketing werd lange tijd gedacht: ‘Als ik maar vaak genoeg vertel hoe fantastisch mijn product is, dan overtuig ik mijn klant wel dat hij het product nodig heeft en kan ik de koop sluiten.’ Met de enorme groei van internet en […...

Lees verder op BouwKennisBlog »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 21
BouwKennisBlog

Hoe zorg je ervoor dat je de juiste medewerkers vindt én aan je bindt? Dat is het onderwerp van ons nieuwe boek Bouwen aan een sterk werkgeversmerk dat dit najaar verschijnt. Net als voor ons vorige boek Online marketing in de bouw verzamelen we hiervoor...

Lees verder op BouwKennisBlog »

0 Facebook shares 0 2 Twitter shares 2 2
BouwKennisBlog
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/