Na alle online marketing-events van afgelopen jaar, waar iedereen over elkaar heen buitelt om te benoemen dat mobile echt de toekomst is, was het verfrissend om tijdens 'State of the Industry', een evenement van videoreclameplatform SpotX, meer te ho...

Lees verder op Marketingfacts »

2 Facebook shares 2 16 Twitter shares 16 18
Marketingfacts

De afgelopen tijd stond voor veel marketeers in het teken van omgaan met de GDPR. Dat ging niet enkel om vraagstukken voor adverteerders, maar ook om het gebruik van advertentiesystemen. Voor wie intensief met DoubleClick werkt, was de verandering duideli...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 11 Twitter shares 11 11
Marketingfacts

“Programmatic TV staat nog in de kinderschoenen” schreef Sasja van der Leeuw naar aanleiding van het IAB-evenement over programmatic tv in mei 2017. Hoe is dat een jaar later? Programmatic tv is in het afgelopen jaar gegroeid en is inmiddels niet mee...

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 6 Twitter shares 6 6
Emerce