Voor het zevende achtereenvolgende jaar kwam Sitecore terecht in het kwadrant voor leiders van het jaarlijkse bericht "Magic Quadrant for Web Content Management" van Gartner. Dankzij onze leidende positie in web content management hebben we een i...

Lees verder op Bloovi »

95 Facebook shares 95 1 Twitter shares 1 113
Bloovi

De marketingwereld trekt aan de alarmbel met de boodschap 'zet je digitale transformatie nu in gang, of je zult het onderspit moeten delven'. In dit artikel ga ik een stapje verder en vertel ik je hoe je er nu aan moet beginnen. Hoe ga je aan de...

Lees verder op Bloovi »

22 Facebook shares 22 0 Twitter shares 0 63
Bloovi

Met het nieuwe schooljaar in zicht, vang ik vaak bruikbaar en inspirerend advies op van verschillende mensen. Tijdens mijn carrière heb ik veel inzichten opgedaan van vakgenoten, collega’s en mentors. En ook ik word door zowel marketingstudenten...

Lees verder op Bloovi »

5 Facebook shares 5 11 Twitter shares 11 50
Bloovi

Content heeft zich de afgelopen jaren bewezen als krachtig instrument om klanten binnen te halen en producten te verkopen. Context marketing is de logische volgende stap: leer de klant kennen en speel op hem in. Eigenlijk bestaat context marketing uit con...

Lees verder op Emerce »

5 Facebook shares 5 0 Twitter shares 0 35
Emerce

In het bedrijfsleven vergaren we steeds meer informatie over onze bezoekers. 'Big data' is het toverwoord geworden binnen complete bedrijfstakken en individuele bedrijven. Maar het overzicht in de data, dat zijn we vaak kwijt. Tijd dus voor betere data-an...

Lees verder op Emerce »

12 Facebook shares 12 0 Twitter shares 0 33
Emerce

De verdere digitalisering van marketingdiensten heeft geleid tot een significante wijziging van het klantgedrag. De mogelijkheid om via elk kanaal te communiceren met het merk, heeft de meeste doelgroepen veeleisender gemaakt. Maar er zijn ook veel...

Lees verder op Bloovi »

7 Facebook shares 7 23 Twitter shares 23 30
Bloovi

Hoe effectief slaag jij erin de aandacht van de consument te trekken in de onvoorstelbaar drukke en lawaaierige digitale ruimte? Niet zoals jij zou willen? Goed, dan verhogen we gewoon het reclamebudget en zorgen voor meer muisklikken en website...

Lees verder op Bloovi »

19 Facebook shares 19 0 Twitter shares 0 25
Bloovi

Je online klant leren kennen begint bij het luisteren naar je bezoeker. Dat klinkt cliché maar: op dit moment doe je het nog niet goed. In de komende jaren gaan we van algemene sitestatistieken naar het volgen van kooptrajecten, aanmaken van persona's en...

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 22
Emerce

Denk eens aan de laatste keer dat een winkelervaring niet bracht wat u ervan verwachtte. Misschien kon u dat cadeautegoed niet oproepen, dat u in uw online account had geladen met uw smartphone. Of misschien kon een verkoopmedewerker uw premiere...

Lees verder op Bloovi »

3 Facebook shares 3 5 Twitter shares 5 21
Bloovi

Marketing had altijd al de neiging - of was gedwongen - om meer te focussen op het winnen dan op het beheren van klanten. Dat is echter in tegenspraak met een treffende definitie van marketing als 'de reden waarom klanten nu en in de toekomst bij j...

Lees verder op Bloovi »

8 Facebook shares 8 12 Twitter shares 12 20
Bloovi