Op congressen, netwerkborrels en tijdens workshops krijg ik als analist en consultant regelmatig de vraag welke Google Analytics-tools ik kan aanraden. Meestal ben ik ze op dat moment dan ineens allemaal vergeten, maar ik gebruik ze natuurlijk wél. Als e...

Lees verder op Traffic Builders »

5 Facebook shares 5 0 Twitter shares 0 189
Traffic Builders

Veel bedrijven hebben inmiddels Google Tag Manager geïmplementeerd of overwegen deze te implementeren. De voordelen zijn talrijk en de verwachtingen liggen daarom meestal ook hoog. Met Google Tag Manager (vanaf nu GTM) kan je alles zelf. Dat is in princi...

Lees verder op Traffic Builders »

2 Facebook shares 2 0 Twitter shares 0 179
Traffic Builders

Op congressen, netwerkborrels en tijdens workshops krijg ik als analist en consultant regelmatig de vraag welke Google Analytics-tools ik kan aanraden. Meestal ben ik ze op dat moment dan ineens allemaal vergeten, maar ik gebruik ze natuurlijk wél. Als e...

Lees verder op Emerce »

4 Facebook shares 4 0 Twitter shares 0 98
Emerce

Dit blog is gebaseerd op een deel van onze masterclass op de GAUC 2016.  Een koopproces is niet lineair. Soms kom je onverwacht met een product in aanraking waarnaar je verder onderzoek gaat doen, soms ga je nog even naar de winkel, soms ga je vanuit de...

Lees verder op Traffic Builders »

3 Facebook shares 3 0 Twitter shares 0 51
Traffic Builders

Eén van de spannendste features van Universal Analytics is het volgen van gebruikers over verschillende apparaten heen, oftewel cross device tracking. Op deze manier is het mogelijk de customer journey in kaart te brengen op gebruikersniveau, ook als dez...

Lees verder op Emerce »

4 Facebook shares 4 0 Twitter shares 0 6
Emerce