De Online Ad Spend Study 2019 van IAB Nederland laat wederom een groei zien van het budget voor digitale marketing. In 2019 ging in totaal 2,2 miljard euro van het marketingbudget naar digitale advertenties. Voor 2020 zijn de verwachtingen echter een stuk...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 18 Twitter shares 18 18
Marketingfacts

De Online Ad Spend Study 2019 van IAB Nederland laat wederom een groei zien van het budget voor digitale marketing. In 2019 ging in totaal 2,2 miljard euro van het marketingbudget naar digitale advertenties. Voor 2020 zijn de verwachtingen echter een stuk...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 18 Twitter shares 18 18
Marketingfacts

Wat zijn de nieuwste ontwikkelingen in de programmatic-sector? Welke veranderingen zijn gaande? Welke kansen en uitdagingen ziet de markt? Programmatic-specialisten deelden hun inzichten in maart tijdens het IAB-event Programmatic Trends 2020. De Taskforc...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 13 Twitter shares 13 13
Marketingfacts

In de derde en laatste aflevering van het IAB Nederland-drieluik ‘Cookieless era webinar’ deelden Linda Worp, Productmanager Digital bij Ster, Reynder Bruyns, Head of Strategy van iProspect, en Jakub Skwarski, European Customer Suc...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 13 Twitter shares 13 13
Marketingfacts

Google kondigde begin dit jaar aan dat third party cookies binnen nu en twee jaar zullen verdwijnen. Apple-browser Safari blokkeert al standaard cookies van derden. De deadline van Chrome komt steeds dichterbij en adverteerders, bureaus en ad-tech stoeien...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 8 Twitter shares 8 8
Marketingfacts

Google kondigde begin dit jaar aan dat third party cookies binnen nu en twee jaar zullen verdwijnen. Apple-browser Safari blokkeert al standaard cookies van derden. De deadline van Chrome komt steeds dichterbij en adverteerders, bureaus en ad-tech stoeien...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 8 Twitter shares 8 8
Marketingfacts

Online marketeers hebben er bijna een dagtaak aan om hun marketingbudget zo effectief mogelijk in te zetten. Ze vragen zich af: hoe worden zoveel mogelijk bezoekers of conversies binnengehaald tegen zo laag mogelijke kosten? Kies ik voor de lange termijn...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 8 Twitter shares 8 8
Marketingfacts

Wat kunnen buyers en publishers straks, in een wereld zonder cookies, nog doen op het gebied van addressability? Hierover spreken in de tweede aflevering van het IAB Nederland-drieluik ‘Cookieless era webinar’ niemand minder dan Bernard de Vreede, Dat...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 7 Twitter shares 7 7
Marketingfacts
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/