Als er één vakgebied is dat zich snel ontwikkelt, dan is dat wel search-marketing. Niet zo vreemd dus dat brancheverenigingen IAB Nederland en DDMA onlangs hun derde whitepaper over search automation publiceerden. Speciaal voor Marketingfacts schreven d...

Lees verder op Marketingfacts »

3 Facebook shares 3 21 Twitter shares 21 24
Marketingfacts

In de derde en laatste aflevering van het IAB Nederland-drieluik ‘Cookieless era webinar’ deelden Linda Worp, Productmanager Digital bij Ster, Reynder Bruyns, Head of Strategy van iProspect, en Jakub Skwarski, European Customer Suc...

Lees verder op Marketingfacts »

6 Facebook shares 6 13 Twitter shares 13 19
Marketingfacts

De Online Ad Spend Study 2019 van IAB Nederland laat wederom een groei zien van het budget voor digitale marketing. In 2019 ging in totaal 2,2 miljard euro van het marketingbudget naar digitale advertenties. Voor 2020 zijn de verwachtingen echter een stuk...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 18 Twitter shares 18 18
Marketingfacts

De Online Ad Spend Study 2019 van IAB Nederland laat wederom een groei zien van het budget voor digitale marketing. In 2019 ging in totaal 2,2 miljard euro van het marketingbudget naar digitale advertenties. Voor 2020 zijn de verwachtingen echter een stuk...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 18 Twitter shares 18 18
Marketingfacts

Wat zijn de nieuwste ontwikkelingen in de programmatic-sector? Welke veranderingen zijn gaande? Welke kansen en uitdagingen ziet de markt? Programmatic-specialisten deelden hun inzichten in maart tijdens het IAB-event Programmatic Trends 2020. De Taskforc...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 13 Twitter shares 13 13
Marketingfacts

Google kondigde begin dit jaar aan dat third party cookies binnen nu en twee jaar zullen verdwijnen. Apple-browser Safari blokkeert al standaard cookies van derden. De deadline van Chrome komt steeds dichterbij en adverteerders, bureaus en ad-tech stoeien...

Lees verder op Marketingfacts »

5 Facebook shares 5 8 Twitter shares 8 13
Marketingfacts

Google kondigde begin dit jaar aan dat third party cookies binnen nu en twee jaar zullen verdwijnen. Apple-browser Safari blokkeert al standaard cookies van derden. De deadline van Chrome komt steeds dichterbij en adverteerders, bureaus en ad-tech stoeien...

Lees verder op Marketingfacts »

5 Facebook shares 5 8 Twitter shares 8 13
Marketingfacts

Je kunt een nog zo perfect geautomatiseerde search-campagne en biedstrategie hebben, als je die niet met de juiste data voedt, dan draag je niet maximaal bij aan de organisatie. In deze derde blog uit een reeks van vier die voortvloeien uit de laatste Sea...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 13 Twitter shares 13 13
Marketingfacts

Om te voorkomen dat professionals aan de bureau-, technologie- en publisherskant in dezelfde valkuilen als vorig jaar stappen, hebben de VIA*-taskforcevoorzitters de belangrijkste trends en (technologische) ontwikkelingen van 2021 voor je op een rij gezet...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 11 Twitter shares 11 11
Marketingfacts

Wat is de impact van marketplaces op de e-commerce sector? Welke elementen in huidige businessmodellen moeten onder de loep worden genomen in de marketplace-revolutie? De IAB Nederland Taskforce Search vroeg dit aan 55 retailers en bureaus....

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 11 Twitter shares 11 11
Marketingfacts
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/