Onze hersenen kunnen worden gezien als een sleutelfactor in het besluitvormingsproces bij het kopen van producten en het ontwikkelen van merkvoorkeuren. Ze verwerken echter informatie op basis van talloze factoren die een onevenredig effect kunnen hebben...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 13 Twitter shares 13 13
Marketingfacts

Henk Haaima van Mirabeau gaat in op het unieke van elke consument en de gelijktijdige behoefte van bedrijven en organisaties om klanten altijd in hokjes in te delen....

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 2 Twitter shares 2 2
Emerce

Stijl, overtuiging en signatuur ontbreken in een digitale wereld waarin het model van de gebruiker heerst en resulteert in digitale homogeniteit....

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Emerce

De metaverse lijkt voor 'gewone' e-commercebedrijven nog toekomstmuziek. Toch kan de overgang nu al beginnen. Lees wat eraan komt en wat je nu al kunt doen....

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Emerce

Lang waren chatbots berucht. Met beter getrainde AI, realtime interactie en meer personalisatie kan conversational AI snel steeds breder worden ingezet....

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Emerce
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/