Elke mailing begint met een header. Vaak is dat een afbeelding met de naam en het logo van je organisatie. Boven zo’n afbeelding is nog ruimte voor een preheader. Hier vind je de snippet: een korte tekst die als allereerste gezien wordt en die op s...

Lees verder op DutchCowboys »

9 Facebook shares 9 31 Twitter shares 31 122
DutchCowboys

Uitdagingen en trends zijn niet hetzelfde. Meer data-inzicht door de juiste tooling met de juiste content is duidelijk een uitdaging voor 2017, zo blijkt uit het B2B Marketing Trendrapport van 2017. Dit geldt niet alleen voor de geïnterviewde market...

Lees verder op DutchCowboys »

4 Facebook shares 4 51 Twitter shares 51 117
DutchCowboys

Uit een onderzoek van Multiscope blijkt dat 9 op de 10 personen het liefst surveys ontvangt via een online kanaal. Liever geen enquêtes en evaluaties via telefoon, post of via interviews. Wat dat betreft, zit je als e-mailmarketeer goed. E-mail is i...

Lees verder op DutchCowboys »

20 Facebook shares 20 0 Twitter shares 0 86
DutchCowboys

Content curatie is op veel verschillende manieren mogelijk. Het selecteren en online verspreiden van content kan een eenvoudige taak zijn via RSS feeds en social media, maar een complexe taak als je complete white papers wilt optuigen. Een goede middenweg...

Lees verder op Emerce »

2 Facebook shares 2 0 Twitter shares 0 78
Emerce

Welke gevolgen heeft de AVG (GDPR) voor e-mailmarketing? Veel marketeers lopen nog met talloze vragen rond. En de tijd dringt: je moet toch echt voor 25 mei zorgen dat je voldoet aan de wetgeving. Hieronder lees je de antwoorden op de meest gestelde vrage...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 47 Twitter shares 47 47
Frankwatching

Bij termen als customer journey, klantreis, touchpoint of klantbeleving denken we al snel aan B2C en veel minder aan B2B. Het koopgedrag van klanten in B2C is ook anders dan in B2B. Traditioneel zijn de B2B-aankooptrajecten langer door (bijvoorbeeld) aanb...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 44 Twitter shares 44 44
Frankwatching

Je zou verwachten dat B2B-marketeers in 2018 vooral oog hebben voor augmented reality, virtual reality, Internet of Things en artificial intelligence. Toch blijken de meeste B2B-marketeers een menselijkere focus te hebben. Minder aandacht voor bijvoorbeel...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 33 Twitter shares 33 33
Frankwatching

Op 13 juni 2017 verscheen het B2B Marketing Trendrapport 2017. Dit onderzoek geeft inzicht in de belangrijkste speerpunten en uitdagingen van B2B-marketeers in Nederland. En een belangrijke uitdaging voor B2B Nederland luidt: hoe zorgen we ervoor dat mark...

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 30 Twitter shares 30 30
Emerce

Vandaag verschijnt de vijfde editie van het Nationaal E-mail Onderzoek 2017. Ik heb alvast een aantal van de uitkomsten van het onderzoek op een rijtje gezet voor je. Daarnaast zijn speciaal voor deze lustrumeditie zes respondenten geïnterviewd...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 28 Twitter shares 28 28
Marketingfacts

B2B-marketeers sturen weer meer op resultaat. De inzet van verschillende data en databronnen, plus het aanpassen en creëren van content, zijn nadrukkelijk geen doel op zich. Ze moeten in 2019 wel leiden naar meer Marketing Qualified Leads. Veel B2B-marke...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 26 Twitter shares 26 26
Frankwatching
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/