Sinoloog, China-entrepreneur én nexxworks keynote speaker Pascal Coppens schreef een nieuw boek: ‘China’s New Normal’ vertelt het verhaal van een reus die zijn zevenmijlslaarzen aantrok. China innoveert, creëert en exploreert. Aan een razen...

Lees verder op Bloovi »

0 Facebook shares 0 32 Twitter shares 32 32
Bloovi

Wat vertelt de gemeenplaats ons over ‘creativiteit’? Dat het een aangeboren talent is, een voorrecht van kunstenaars en romantici. Dat een goed idee je overvalt op een onbewaakt moment. Of nog, dat creativiteit absolute vrijheid vraagt, een con...

Lees verder op Bloovi »

0 Facebook shares 0 28 Twitter shares 28 28
Bloovi

Ofwel knelt het schoentje, ofwel past het. Digitale schoentjes durven nogal eens te wringen. Niet iedereen loopt er even makkelijk in. Hoe de tienvoudige werkgever van het jaar erin slaagt om ook dit schoentje als gegoten te doen zitten? Elke Laere...

Lees verder op Bloovi »

0 Facebook shares 0 25 Twitter shares 25 25
Bloovi

De oprichters van Emma.health hebben hun vlaggetje op de Himalaya geplant: Servaas Bingé en Jelle Van De Velde, respectievelijk dokter en ondernemer, willen mensen verwittigen om hun leefgewoonten aan te passen vóór ze ernstig ziek worden. Twe...

Lees verder op Bloovi »

0 Facebook shares 0 25 Twitter shares 25 25
Bloovi

Hoe komt het dat die e-mail of sms toch altijd weer acuut lijkt? Waarom is één keer klikken nooit genoeg? Prof. dr. Theo Compernolle schreef met ‘Ontketen je brein’ een bestseller over de houdgreep van technologie op ons brein. Dat boek vatte...

Lees verder op Bloovi »

0 Facebook shares 0 24 Twitter shares 24 24
Bloovi

De eerste Belgische snackreep op basis van krekels ligt in de supermarkt. ‘Kriket’ heet de newborn en de groeiambities van de Brusselse start-up zijn duidelijk: meer worden dan een zoveelste gimmick. Geen sympathieke curiositeit dus, geen beler...

Lees verder op Bloovi »

0 Facebook shares 0 17 Twitter shares 17 17
Bloovi

Zijn voornaam hoorde aan elkaar geschreven te zijn. Foutje van de burgerlijke stand in Antwerpen. Nour Addine Ayyoub is er wel de man naar om de humor ervan in te zien. De kleurrijke entrepreneur is intussen 52 jaar, woont in Kaapstad, runt er een...

Lees verder op Bloovi »

0 Facebook shares 0 17 Twitter shares 17 17
Bloovi

Een hond herken je aan zijn baasje, een boek aan zijn schrijver. ‘Unfair advantage’ is de meest recente titel van competitiebeest en leading lady in marketing, Carole Lamarque. ‘Meaningful marketing’ kwam uit de pen van contentexpert en g...

Lees verder op Bloovi »

0 Facebook shares 0 15 Twitter shares 15 15
Bloovi

Het Marketing Book of the Year 2018 werd volgens de leden van de Belgian Association of Marketing (BAM) geschreven door Rachid Lamrabat, oprichter van strategisch onderzoeksbureau TIQAH. “Een mooie erkenning voor een boek waarvan ik vond dat het...

Lees verder op Bloovi »

0 Facebook shares 0 13 Twitter shares 13 13
Bloovi

“Laat ons eens iets zots doen.” Met dat voornemen overtuigden twee ex-snowboardprofs elkaar exact tien jaar geleden om hun eigen accessoiremerk te lanceren. Het nieuwe label kreeg de naam ‘Komono’, wat Japans is voor ‘kleine dingen’. In...

Lees verder op Bloovi »

0 Facebook shares 0 13 Twitter shares 13 13
Bloovi
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/