De eerste Belgische snackreep op basis van krekels ligt in de supermarkt. ‘Kriket’ heet de newborn en de groeiambities van de Brusselse start-up zijn duidelijk: meer worden dan een zoveelste gimmick. Geen sympathieke curiositeit dus, geen beler...

Lees verder op Bloovi »

420 Facebook shares 420 15 Twitter shares 15 435
Bloovi

Wat vertelt de gemeenplaats ons over ‘creativiteit’? Dat het een aangeboren talent is, een voorrecht van kunstenaars en romantici. Dat een goed idee je overvalt op een onbewaakt moment. Of nog, dat creativiteit absolute vrijheid vraagt, een con...

Lees verder op Bloovi »

209 Facebook shares 209 28 Twitter shares 28 237
Bloovi

Hoe komt het dat die e-mail of sms toch altijd weer acuut lijkt? Waarom is één keer klikken nooit genoeg? Prof. dr. Theo Compernolle schreef met ‘Ontketen je brein’ een bestseller over de houdgreep van technologie op ons brein. Dat boek vatte...

Lees verder op Bloovi »

186 Facebook shares 186 22 Twitter shares 22 208
Bloovi

Onlangs kon de Vlaamse Angelique Van Ombergen, een 29-jarige talentvolle wetenschapster aan de Universiteit van Antwerpen, haar naam aflezen van de exclusieve lijst ‘30 Under 30’ die jaarlijks wordt gepubliceerd door het gerenommeerde Amerikaan...

Lees verder op Bloovi »

12 Facebook shares 12 10 Twitter shares 10 22
Bloovi

Het Marketing Book of the Year 2018 werd volgens de leden van de Belgian Association of Marketing (BAM) geschreven door Rachid Lamrabat, oprichter van strategisch onderzoeksbureau TIQAH. “Een mooie erkenning voor een boek waarvan ik vond dat het...

Lees verder op Bloovi »

0 Facebook shares 0 2 Twitter shares 2 2
Bloovi