Hoe geef je retourproducten een tweede leven?
Online shopping heeft een enorme vlucht genomen in tijden van corona. We kopen meer online, en nieuwe klantgroepen kopen online....
Lees verder op Emerce »
Heidi Van Eijk heeft 7 online marketing blogs die in totaal 12 keer gedeeld zijn via social media.
Online shopping heeft een enorme vlucht genomen in tijden van corona. We kopen meer online, en nieuwe klantgroepen kopen online....
Lees verder op Emerce »
Veel online retailers hebben goede zaken gedaan tijdens de corona lock-down. In fashion zijn de online aankopen in april 2020 bijvoorbeeld met 70% gegroeid....
Lees verder op Emerce »
Black Friday zorgt voor meer verkopen, maar ook voor meer miskopen. Tips en advies voor retailers om de retourpercentages omlaag te krijgen...
Lees verder op Emerce »
Online shopping groeide sterk in 2020, dus ook het aantal retourzendingen. Het retour-percentage daalde echter. Drie oorzaken....
Lees verder op Emerce »
Door de inzet van retourplatforms en data-analyse slaagde online kofferverkoper Travelbags erin het aantal retouren terug te brengen....
Lees verder op Emerce »
Retouren: e-commercebedrijven zien een rol voor de overheid zien in het stimuleren van duurzaam gedrag bij consumenten zelf. Tijd om de wet aan te passen....
Lees verder op Emerce »
Hoe meer e-commerce, hoe meer pakjes retour komen. Het voorkomen van retouren loont zich dus steeds meer, vanwege de kosten en de milieu-impact....
Lees verder op Emerce »