Zorgen? Stress? Tegenslagen? Dan telt het of je glas halfvol is en niet halfleeg. Een naïeve instelling wellicht, want er gaat een hoop mis. Maar, naast het extra geluk dat positief zijn geeft, levert het je bakken energie op. Daarmee kun je in je werk e...

Lees verder op Frankwatching »

44 Facebook shares 44 32 Twitter shares 32 76
Frankwatching

Virtual reality (VR) is steeds vaker onderdeel van marketing- en communicatiecampagnes. De technologie is laagdrempelig geworden en dus is het gebruik ervan voor elke organisatie haalbaar. Ook voor bedrijven die business-to-business werken kan VR helpen o...

Lees verder op Frankwatching »

24 Facebook shares 24 48 Twitter shares 48 72
Frankwatching

Hoe ontstaat merkvoorkeur? Hoeveel verschil maakt het om een klant tevreden te stellen, nét dat stapje extra en die éne speciale verrassing? Sommige organisaties gaan heel ver om merkbinding te creëren, door klanten een goed gevoel te geven. In hoeverr...

Lees verder op Frankwatching »

17 Facebook shares 17 42 Twitter shares 42 59
Frankwatching

Je B2B-mailing fris houden is lastig. Merk jij dat je vaak de vorige opzet een beetje aanpast, en de variatie eruit is? Natuurlijk zorg je ervoor dat de basis van elke mailing klopt: foutloze tekst, één duidelijke call-to-action en een wervende tekst. M...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 37 Twitter shares 37 37
Frankwatching