Column – Iedereen papegaait elkaar na. Vraag een salescoach, een ‘online persuasion’-coach, Cialdini-volgers en onlinemarketing-experts maar eens naar de funnel. Allemaal zeggen ze dat je 7 tot wel 8(!) contactmomenten nodig hebt voor een sa...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 13 Twitter shares 13 13
Frankwatching

Zoals ik altijd zeg, geld moet Rolex. Het uurwerkje is synoniem voor (plat?) succes. Een iconisch merk dat met zijn tijd meegaat. En omdat ik vroeger altijd te laat was en de bijnaam Hans Klok, met trots droeg. Geldt het ook voor de horloges.  ROLEX...

Lees verder op B2B Marketeers »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
B2B Marketeers

Geoffrey, 45, heeft een achtergrond in psychologie zowel ... Het bericht Interview data analyse met Geoffrey van Meer, Head of Data Intelligence RTL verscheen eerst op B2B Marketing Weblog....

Lees verder op B2B Marketeers »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
B2B Marketeers
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/