Veel bedrijven overschatten zichzelf in hun klantvriendelijkheid. 80% van de bedrijven noemt zichzelf klantgericht. Slechts 8% van de klanten van die bedrijven vindt dat ook. Vaak ben je meer ik-gericht dan je denkt. Vraag het eens aan je klanten of neem...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 11 Twitter shares 11 11
Frankwatching

Zelfs in 2021 wordt nog vaak gedacht dat mensen op basis van hun ratio beslissingen nemen. Veel bedrijven communiceren ook zo. Ze slaan je om de oren met rationele argumenten. Ze hanteren een eerlijke prijs, bieden een uitstekende prijs/kwaliteit-verhoudi...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 9 Twitter shares 9 9
Frankwatching

Wat is dat toch met bepaalde merken? Dat je je ermee verbonden voelt. Op een bijna menselijke manier. Je favoriete merk als een vriend....

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 2 Twitter shares 2 2
Emerce

Hans Baakman zette een zeer succesvolle webshop met fietsproducten op. Vijf jaar praktijkervaring samengevat in vijf waardevolle lessen....

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 2 Twitter shares 2 2
Emerce
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/