Een slechte klantenservice kost je geld: 89% van de consumenten vertrekt naar een concurrent als de service slecht is. Maar een goede service levert je geld op: 86% wil meer betalen voor een betere klantervaring. In dit whitepaper laat GX Softwa...

Lees verder op Marketingfacts »

44 Facebook shares 44 0 Twitter shares 0 232
Marketingfacts

Consumenten weten op internet hun weg goed te vinden. Met een smartphone raadplegen ze apps, met een desktop gaan ze naar websites en via tablets bezoeken ze Facebook. Je wilt het liefst dat na elke kanaalswitch de communicatie logisch voortbouwt op het l...

Lees verder op Marketingfacts »

14 Facebook shares 14 48 Twitter shares 48 183
Marketingfacts

De digitale revolutie heeft een duurzame relatie tussen organisaties en klanten op losse schroeven gezet. Immers, het internet is een virtuele winkelstraat, waar klanten 24/7 kunnen kiezen uit een enorm aanbod aan producten en diensten. Dat vraagt dus om...

Lees verder op Marketingfacts »

4 Facebook shares 4 0 Twitter shares 0 166
Marketingfacts

De digitale revolutie heeft een duurzame relatie tussen organisaties en klanten op losse schroeven gezet. Immers, het internet is een virtuele winkelstraat, waar klanten 24/7 kunnen kiezen uit een enorm aanbod aan producten en diensten. Dat vraagt dus om...

Lees verder op Marketingfacts »

4 Facebook shares 4 0 Twitter shares 0 166
Marketingfacts

Customer Experience Management is een hot topic in de markt. Maar is het een vluchtige marketingtrend, of een noodzakelijke bedrijfsstrategie? In dit whitepaper staat GX Software stil bij de zin en onzin van Customer Experience Management. Doe e...

Lees verder op Marketingfacts »

2 Facebook shares 2 0 Twitter shares 0 150
Marketingfacts

Tegenwoordig is een langdurige klantrelatie geen vanzelfsprekendheid; klanten gaan en staan waar ze willen. En ook organisaties lijken op te houden met de klantrelatie te onderhouden nadat de aankoop is gedaan. Jammer, want bestaande klanten zijn het éch...

Lees verder op Marketingfacts »

23 Facebook shares 23 0 Twitter shares 0 145
Marketingfacts

Als marketeer ben je vaak gericht op het binnenhalen van nieuwe klanten. Maar het kost uiteindelijk minder tijd en geld om bestaande klanten te verleiden tot vervolgaankopen. Er is tegenwoordig namelijk ontzettend veel klantdata voorhanden om klanten pers...

Lees verder op Marketingfacts »

5 Facebook shares 5 0 Twitter shares 0 99
Marketingfacts

Elk merk werkt online aan het uitbouwen van een trouwe klantenkring. Dat noemen we online engagement. Vaak proberen bedrijven dat te bereiken via de traditionele aanpak: ze zenden één boodschap naar hun hele doelgroep. Het is echter veel effectiever om...

Lees verder op Marketingfacts »

1 Facebook shares 1 41 Twitter shares 41 53
Marketingfacts

Consumenten weten op internet hun weg goed te vinden. Met een smartphone raadplegen ze apps, met een desktop gaan ze naar websites en via tablets bezoeken ze Facebook. Je wilt het liefst dat na elke kanaalswitch de communicatie logisch voortbouwt op het l...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 28 Twitter shares 28 48
Marketingfacts

Elk merk werkt online aan het uitbouwen van een trouwe klantenkring. Dat noemen we online engagement. Vaak proberen bedrijven dat te bereiken via de traditionele aanpak: ze zenden één boodschap naar hun hele doelgroep. Het is echter veel effectiever om...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 26 Twitter shares 26 38
Marketingfacts