Waaraan heeft de NS-klant écht behoefte? Om 24/7 bereikbaarheid te realiseren en alle processen te innoveren, hanteert NS Klantenservice bij alles de klantvraag als uitgangspunt. Klanten willen het liefst bijna alles zelf regelen, op hun eigen moment. De...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 9 Twitter shares 9 9
Marketingfacts

Maud Martens van ABN Amro Verzekeringen was te gast in de podcast 'Klantcontact in de versnelling' van de Klantenservice Federatie. Na de podcast van tien minuten wilden we nog nét iets meer weten. De verzekeraar is goed in verzekeringen, klanten zi...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 8 Twitter shares 8 8
Marketingfacts

Maud Martens van ABN Amro Verzekeringen was te gast in de podcast 'Klantcontact in de versnelling'. Na de podcast wilden we nog nét iets meer weten. De verzekeraar presteert naar behoren, klanten zijn tevreden, maar het management stelde zich toch de str...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 8 Twitter shares 8 8
Marketingfacts
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/