Alberto Billato van De'Longhi Group vertelt over de uitdagingen die komen bij het openen van een B2C-kanaal naast een bestaand B2B-kanaal: “Intern en bij onze retailers was er de zorg dat het zou leiden tot kannibalisatie. Maar we concurreren niet op pr...

Lees verder op Emerce »

145 Facebook shares 145 0 Twitter shares 0 209
Emerce

Martine Meijburg van Second Degree vertelt op Cannes Lions over de inzet van LinkedIn: “Het is geen veredelde Twitter of Facebook. De content die je post moet waarde hebben voor je netwerk. Dus geen stomme puzzeltjes.” Meijburg reageert ook op de over...

Lees verder op Emerce »

33 Facebook shares 33 0 Twitter shares 0 139
Emerce

“Iedereen wil een zwermorganisatie worden met minder hiërarchie, agile en zelfsturende teams. Maar hoe maak je die teams dan? Daar helpt ons platform mee. Part-up is een marktplaats voor teamwork”, vertelt oprichter Laurens Waling op de Dublin Web Su...

Lees verder op Emerce »

20 Facebook shares 20 0 Twitter shares 0 121
Emerce

Camarilla is een private app voor het delen van foto’s. Oprichtster Constance Scholten vertelt: “Het is een app voor je inner circle. Je foto gaat naar maximaal vijftien personen. Alle reacties krijg je één op één, niemand leest mee behalve jijzel...

Lees verder op Emerce »

114 Facebook shares 114 0 Twitter shares 0 114
Emerce

“Kijken, klikken, kopen”, in één sessie bestaat niet volgens Eric Ariëns van Strossle. “Marketeers zijn opgegroeid met de focus op conversie, maar je bouwt juist een relatie op. Het heeft alles te maken met hoe je denkt over je advertising.” St...

Lees verder op Emerce »

29 Facebook shares 29 0 Twitter shares 0 112
Emerce

Carlos Marquez Arroyo van Heineken noemt het de Nespresso voor bieren: een tweeliter biertap voor thuis. “We verkopen The Sub in vijf landen via e-commerce. Het is groter dan alleen Heineken: we verkopen al veertien merken waarvan nu drie op abonnement....

Lees verder op Emerce »

3 Facebook shares 3 0 Twitter shares 0 103
Emerce

Hans Maltha, oprichter van Burst en bestuurslid van DDA, vertelt op Cannes Lions over de internationalisering van de markt: “Niet alleen aan de business kant maar ook aan de talentkant. Daarom is het belangrijk om aanwezig te zijn op Cannes en je gezich...

Lees verder op Emerce »

42 Facebook shares 42 0 Twitter shares 0 89
Emerce

Brian Solis van de Altimeter Group vertelt op Sports Interactive 2016 over het verschil tussen een merk en een beleving: “Een merk is iets wat je maakt en controleert via media en design. Een beleving ontstaat in contact met het merk, en wordt uiteindel...

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 78
Emerce

“We hebben een app ontwikkeld waarmee je voor € 5,95 per maand al je favoriete tijdschriften kunt lezen. Zoveel en waar je maar wilt”, vertelt Rutger Tijkotte van Maggy. “Voor de uitgever is het een andere interessante bron van inkomsten. Ze sprek...

Lees verder op Emerce »

62 Facebook shares 62 0 Twitter shares 0 76
Emerce

GroupClip is een app voor het opnemen van video met meerdere mensen. “Het is een video app waarmee je gesynchroniseerde multi-frame en multi-angle video’s kunt maken”, vertelt mede-oprichter Jelle op den Akker....

Lees verder op Emerce »

75 Facebook shares 75 0 Twitter shares 0 75
Emerce