Martine Meijburg van Second Degree vertelt op Cannes Lions over de inzet van LinkedIn: “Het is geen veredelde Twitter of Facebook. De content die je post moet waarde hebben voor je netwerk. Dus geen stomme puzzeltjes.” Meijburg reageert ook op de over...

Lees verder op Emerce »

33 Facebook shares 33 0 Twitter shares 0 139
Emerce

“Iedereen wil een zwermorganisatie worden met minder hiërarchie, agile en zelfsturende teams. Maar hoe maak je die teams dan? Daar helpt ons platform mee. Part-up is een marktplaats voor teamwork”, vertelt oprichter Laurens Waling op de Dublin Web Su...

Lees verder op Emerce »

20 Facebook shares 20 0 Twitter shares 0 121
Emerce

Hans Maltha, oprichter van Burst en bestuurslid van DDA, vertelt op Cannes Lions over de internationalisering van de markt: “Niet alleen aan de business kant maar ook aan de talentkant. Daarom is het belangrijk om aanwezig te zijn op Cannes en je gezich...

Lees verder op Emerce »

42 Facebook shares 42 0 Twitter shares 0 89
Emerce

Winnaar van de LOEY Award 2016 en oprichter van bestandsuitwisselingsdienst WeTransfer Bas Beerens vertelt tijdens de uitreiking over het succes van WeTransfer....

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 56
Emerce

Ohpen is het eerste platform ter wereld dat bankieren in de cloud mogelijk maakt. “Alle banken en verzekeraars met een spaar- of beleggingsrekening kunnen volledig in de cloud draaien”, vertelt CMO Angelique Schouten....

Lees verder op Emerce »

13 Facebook shares 13 0 Twitter shares 0 53
Emerce

“Onze zoekmachine geeft leeftijdsspecifieke resultaten. Google is vaak veel te moeilijk. WizeNoze geeft op basis van de leeftijd resultaten die geschikt zijn qua leesniveau en begrijpelijkheidsniveau”, vertelt oprichter Diane Janknegt....

Lees verder op Emerce »

37 Facebook shares 37 0 Twitter shares 0 44
Emerce

Jelle Kolleman van videocontentbedrijf MADE.FOR.DIGITAL vertelt op Cannes Lions over de groei in videoproductie voor digital: “Facebook heeft op een gegeven moment besloten om video te gaan pushen. Dan gaat het gewoon hard. Dat maakt dat vele merken ope...

Lees verder op Emerce »

4 Facebook shares 4 0 Twitter shares 0 44
Emerce

In 2016 richt Ziggo zich op personalisatie, vertelt Maarten Stramrood van Ziggo: “Personalisatie is altijd een balans tussen privacy en relevant zijn. Wij als sector moeten proberen die balans te vinden, anders krijg je te maken met wetgeving en politie...

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 35
Emerce

Zonder kunstmatige intelligentie of een vergelijkbare vorm van automatisering krijgen start-ups het moeilijk. Die conclusie trekt Constantijn van Oranje op SxSW Interactive. Nederlandse bedrijven doen er volgens hem goed aan om meer aandacht te schenken a...

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 20 Twitter shares 20 20
Emerce

Fanatics is de grootste online retailer voor ‘licensed sports merchandising’. Het twee jaar oude bedrijf beheert ongeveer 350 websites. Op die sites worden soms identieke producten verkocht. Wat betekent dit voor de content?...

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 12
Emerce
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/