We zitten midden in een ongekende crisis. Intussen produceren sommige merken precies wat nodig is om mensen gezond te houden. Zoals desinfecterende handgel en mondkapjes. Andere merken gebruiken hun mediabudget om mensen te waarschuwen 1,5 meter van elkaa...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 13 Twitter shares 13 13
Marketingfacts

De lockdown-regels versoepelen. Gaan we zo snel mogelijk weer terug naar het oude normaal, of heeft de huidige periode blijvende impact op onze houding en gedrag? Het laatste lijkt op basis van wetenschappelijke inzichten waarschijnlijker. Merken die insp...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 12 Twitter shares 12 12
Marketingfacts

De merken die blijven adverteren in een crisis komen er sterker uit. Zoveel is inmiddels wel duidelijk uit verschillende artikelen, posts en webinars. Maar moet je als merk nou wat met corona in je communicatie of niet? Er zijn drie mogelijke strategieën...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 11 Twitter shares 11 11
Marketingfacts

De nieuwe fase waarin we nu zitten met de coronapandemie vraagt om een andere aanpak van merken. Je solidair tonen is niet genoeg, je moet er ook naar handelen. Daarnaast is humor in opkomst. Een effectief middel om onze gevoelens in deze fase, minder ang...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 7 Twitter shares 7 7
Marketingfacts

Het advies aan marketeers dezer dagen: ‘spend your way out of the crisis’. De merken die blijven investeren in een recessie komen er sneller en sterker uit. Maar de meeste CFO’s zullen op dit moment niet erg gevoelig zijn voor dit argument. Wat kunn...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 6 Twitter shares 6 6
Marketingfacts
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/