Als bedrijf kun je steeds weer een prima score bij het klanttevredenheidsonderzoek krijgen. Maar dit zegt niets over de mate waarin klanten trouw aan je zijn, want ook tevreden klanten vertrekken regelmatig naar de concurrent. Moet je dan NPS gaan/blijven...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 11 Twitter shares 11 11
Marketingfacts

EX = CX. Ook als je geen Einstein bent, kun je deze formule kraken. Toch zorgt bij veel bedrijven een mindere score op de motivatie van medewerkers voor een lagere klantvriendelijkheid. Jammer, want met deze formule sla je twee vliegen in één klap. ...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 8 Twitter shares 8 8
Marketingfacts

Steeds meer bedrijven presteren heel goed op het gebied van klantvriendelijkheid. Die conclusie valt te trekken uit de uitslag van de verkiezing van het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland 2020. Bedrijven die door de consument gemiddeld met een 8,0...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 8 Twitter shares 8 8
Marketingfacts

Steeds meer bedrijven presteren heel goed op het gebied van klantvriendelijkheid. Die conclusie valt te trekken uit de uitslag van de verkiezing van het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland 2020. Bedrijven die door de consument gemiddeld met een 8,0...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 7 Twitter shares 7 7
Marketingfacts

De huidige indeling van veel contactcenters is verouderd, het zijn silo's die goed klantcontact belemmeren. Die ervoor zorgen dat de klant zich moet aanpassen aan de inrichting van de organisatie. Dat soort inside-out denken kan anno 2021 echt niet meer....

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 7 Twitter shares 7 7
Marketingfacts

Nog altijd willen de klanten aandacht, gehoord worden, geholpen worden in hun zoektocht naar producten of diensten die hun behoefte invullen. Maar daar is wel wat bijgekomen… als bedrijf moet je ook nog oog hebben voor de mens en maatschappij om je heen...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 5 Twitter shares 5 5
Marketingfacts

“Blijf dicht op de werkvloer, zie en hoor wat er speelt”, is de tip die Ab de Bruijn en Ruud van der Valk van Van der Valk Hotels & Restaurants geven om zo klantvriendelijk mogelijk te werken.  Een interview met deze twee mannen die...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 4 Twitter shares 4 4
Marketingfacts
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/