EX = CX. Ook als je geen Einstein bent, kun je deze formule kraken. Toch zorgt bij veel bedrijven een mindere score op de motivatie van medewerkers voor een lagere klantvriendelijkheid. Jammer, want met deze formule sla je twee vliegen in één klap. ...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 8 Twitter shares 8 8
Marketingfacts

Steeds meer bedrijven presteren heel goed op het gebied van klantvriendelijkheid. Die conclusie valt te trekken uit de uitslag van de verkiezing van het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland 2020. Bedrijven die door de consument gemiddeld met een 8,0...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 8 Twitter shares 8 8
Marketingfacts

Steeds meer bedrijven presteren heel goed op het gebied van klantvriendelijkheid. Die conclusie valt te trekken uit de uitslag van de verkiezing van het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland 2020. Bedrijven die door de consument gemiddeld met een 8,0...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 7 Twitter shares 7 7
Marketingfacts

“Blijf dicht op de werkvloer, zie en hoor wat er speelt”, is de tip die Ab de Bruijn en Ruud van der Valk van Van der Valk Hotels & Restaurants geven om zo klantvriendelijk mogelijk te werken.  Een interview met deze twee mannen die...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 4 Twitter shares 4 4
Marketingfacts
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/