De happy flow. Bezoekers en klanten die zó blij worden van de intuïtieve klantreis die je ze biedt, dat ze niet weten hoe snel op de koopknop te klikken en hun hart levenslang aan je te verpanden. Dat is contextuele marketing: op basis van inzicht in ac...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 128
Marketingfacts

Big data is alweer een paar jaar trending topic in de marketingarena. Aangewakkerd door de industrie die er een lekkere boterham aan verdient, zou het de nieuwe kip met het gouden ei zijn. Hun credo: “Met een datawarehouse of ‘data lake’ meer mans...

Lees verder op Marketingfacts »

23 Facebook shares 23 31 Twitter shares 31 54
Marketingfacts

Benchmarks zijn handig om je te toetsen aan andere partijen. Doe ik het goed ten opzichte van het industriegemiddelde? Welke ratio’s zijn voor verbetering vatbaar? Zijn de uitkomsten de basis voor tevreden achteroverleunen of toch scherp bijsturen? Onla...

Lees verder op Marketingfacts »

8 Facebook shares 8 18 Twitter shares 18 26
Marketingfacts

Het is je door de eindejaardrukte wellicht ontschoten: de commotie binnen het vak over de invoering van de JA/JA-sticker door Gemeente Amsterdam. Mooi verwoord door André Oerlemans, die in zijn post op frank.news even het net ophaalt over...

Lees verder op Marketingfacts »

7 Facebook shares 7 14 Twitter shares 14 21
Marketingfacts

Het is je door de eindejaardrukte wellicht ontschoten: de commotie binnen het vak over de invoering van de JA/JA-sticker door Gemeente Amsterdam. Mooi verwoord door André Oerlemans, die in zijn post op frank.news even het net ophaalt over...

Lees verder op Marketingfacts »

7 Facebook shares 7 14 Twitter shares 14 21
Marketingfacts