Meer dan 85% van de personen maakt tijdens hun zoektocht naar een dienst, product of informatie gebruik van de zoekmachine Google. Sinds 2011 ging Google inzetten op "mobile-first". Op 21 april staan er grote Google veranderingen voor de deur. In...

Lees verder op Bloovi »

181 Facebook shares 181 0 Twitter shares 0 424
Bloovi

Er bestaan al honderden marketing modellen (zoals AIDA) maar weinig modellen omvatten de hedendaagse complexiteit van (inbound) content, digital marketing en KPI’s. Avinash Kaushik, de digital marketing evangelist bij Google heeft enige tijd ge...

Lees verder op Bloovi »

25 Facebook shares 25 0 Twitter shares 0 249
Bloovi

Op vrijdag 19 februari bevestigde Google dat er geen advertenties meer getoond zullen worden aan de rechterkant op zoekresultatenpagina's bij desktops. De enige plaatsen waar wel advertenties zullen staan zijn de posities onderaan en bovenaan de...

Lees verder op Bloovi »

67 Facebook shares 67 0 Twitter shares 0 222
Bloovi

SEO of zoekmachine optimalisatie is niet dood, al wordt het reeds jaren geschreeuwd. SEO is springlevend. In 2015 hadden we de Mobilegeddon (nietresponsive websites gingen uit Google gekegeld worden, maar op zich was het maar een storm in een gla...

Lees verder op Bloovi »

16 Facebook shares 16 0 Twitter shares 0 189
Bloovi

Trendlijstjes voor 2015 zijn leuk, maar we moeten ook verder kijken en kijken waar we effectief naartoe evolueren. Waar zouden we in 2020 staan op online marketing vlak? Ik zette dé 5 trends op een rijtje: Online marketing: waar ligt de foc...

Lees verder op Bloovi »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 117
Bloovi

Op 15 november 2016 stond de derde editie van Bloovi's Conversion Day op het programma. Meer dan 700 digitale marketeers zakten af naar de Brussels Event Brewery om de nieuwste tips en tricks in online marketingland te verzamelen. Wat je van Conv...

Lees verder op Bloovi »

45 Facebook shares 45 0 Twitter shares 0 95
Bloovi

Google is een bedrijf die voorloper is in het brengen van relevante informatie bij zoekopdrachten binnen zijn zoekmachine. Elke stap die een bezoeker te veel moet zetten om zijn informatie te verkrijgen is er één te veel. Daarom komt Google m...

Lees verder op Bloovi »

27 Facebook shares 27 0 Twitter shares 0 82
Bloovi

Mobilegeddon. Een reflectie van de meteoriet die 65 miljoen jaar geleden insloeg. In plaats van dinosaurussen zouden niet mobielvriendelijke websites verdwijnen. Het klinkt misschien overdreven maar zo werd het wel min of meer naar voren geschove...

Lees verder op Bloovi »

39 Facebook shares 39 0 Twitter shares 0 82
Bloovi

Als we aan ‘Search’ denken, dan denken we spontaan aan Google. Met meer dan 2 triljoen searches per jaar zijn we allemaal Google-gek. De Amerikaanse zoekgigant zorgt er dan ook voor dat honderdduizenden bedrijven online willen staan om niet v...

Lees verder op Bloovi »

24 Facebook shares 24 6 Twitter shares 6 78
Bloovi

Als u de titel van dit artikel leest, dan denkt u bij zichzelf. ‘Waarom zou ik op mijn eigen merknaam of bedrijfsnaam moeten adverteren terwijl mensen mij via de organische resultaten (SEO) makkelijk kunnen vinden?’ Een veel gehoorde vraag di...

Lees verder op Bloovi »

31 Facebook shares 31 0 Twitter shares 0 69
Bloovi