Forbes verwacht dat in 2020 de klantbeleving de belangrijkste reden is waarom de consument voor een bepaald bedrijf of merk kiest. Hoe de klant de dienstverlening ervaart wordt dus belangrijker dan het product en de prijs daarvan. Dit heeft grote gevolgen...

Lees verder op Emerce »

29 Facebook shares 29 50 Twitter shares 50 875
Emerce

Er is een kloof tussen wat de klant wil en wat bedrijven leveren. Deze ‘engagement gap’ kost geld, omdat de klant afhaakt. Hoe overbrug je het gat tussen willen en geven?...

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 11 Twitter shares 11 79
Emerce

Campaign management kent veel definities. Afgekort CM, is campagnemanagement een vakgebied dat op veel manieren kan worden uitgelegd. Misschien is dat wel de reden dat er veel oplossingen voor campaign management zijn. Iedere leverancier claimt een oploss...

Lees verder op Frankwatching »

9 Facebook shares 9 0 Twitter shares 0 57
Frankwatching

Het belang van customer engagement is voor iedereen duidelijk, maar als je niet weet waar je naartoe wilt, verdwaal je gemakkelijk. Een praktische handleiding....

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 13 Twitter shares 13 13
Emerce

Als je via verschillende kanalen met klanten communiceert dan is de inzet van Customer Journey Analytics belangrijk. Drie stappen om te beginnen met CJA.   ...

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 7 Twitter shares 7 7
Emerce

Customer Journey Analytics (CJA) laat zien hoe en via welke kanalen klanten contact hebben met een bedrijf. Hoe kun je met CJA je klanten beter bedienen?...

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 2 Twitter shares 2 2
Emerce
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/