Sprout-expert Fred Rutgers onderzocht waarom klanten een winkel de rug toekeren. 'De uitkomsten zullen voor menig winkelier best even schrikken zijn.'...

Lees verder op Sprout »

1856 Facebook shares 1856 50 Twitter shares 50 1906
Sprout

Webwinkels laten stijgende omzetten zien, maar meestal ook stijgende verliezen, schrijft Fred Rutgers. 'Geld verdienen met een webshop blijkt lang niet zo eenvoudig als menigeen denkt.'...

Lees verder op Sprout »

67 Facebook shares 67 24 Twitter shares 24 91
Sprout

Jongeren zijn via traditionele kanalen vrijwel onbereikbaar geworden. Daardoor zijn retailers zijn het contact verloren met jongeren, schrijft Sprout-expert Fred Rutgers....

Lees verder op Sprout »

37 Facebook shares 37 25 Twitter shares 25 62
Sprout

Na twee jaar voorbereiding ziet Sprout-expert Fred Rutgers een droom uitkomen: een nieuwe HBO-opleiding die retailers helpt te overleven in de concurrentiestrijd. 'Retail is een geweldig vak en verdient meer erkenning!'...

Lees verder op Sprout »

50 Facebook shares 50 9 Twitter shares 9 59
Sprout

Internet dwingt retailers om anders te ondernemen. Sprout-expert Fred Rutgers zet 5 grote veranderingen op een rij. ...

Lees verder op Sprout »

20 Facebook shares 20 22 Twitter shares 22 42
Sprout

Retailers investeren enorme bedragen in hun kassasysteem, maar doen vaak te weinig met de informatie die daar uit kan komen, schrijft Fred Rutgers....

Lees verder op Sprout »

27 Facebook shares 27 14 Twitter shares 14 41
Sprout

In de strijd met webshops kiezen veel ondernemers ervoor om mee te gaan in de prijzenoorlog. Dat is niet alleen jammer, maar ook onnodig, schrijft Sprout-expert Fred Rutgers. 'Korting verkopen is geestelijke armoe.'...

Lees verder op Sprout »

15 Facebook shares 15 8 Twitter shares 8 23
Sprout

Small is beautiful, beargumenteert retailexpert Fred Rutgers. Hij legt uit waarom kleinere on- en offline retailers relatief succesvoller zijn dan de grote jongens....

Lees verder op Sprout »

0 Facebook shares 0 23 Twitter shares 23 23
Sprout

December is de cadeaumaand bij uitstek. Maar we weten allemaal dat de Sint en de Kerstman nog wel eens de verkeerde keus maken. Helaas doen veel retailers dat ook, schrijft Fred Rutgers. Wordt het ruilen of huilen?...

Lees verder op Sprout »

14 Facebook shares 14 8 Twitter shares 8 22
Sprout

Nu ook de omzet van winkels toeneemt liggen de kansen voor het oprapen, schrijft Fred Rutgers. Wat gaat het nieuwe jaar jou brengen?...

Lees verder op Sprout »

8 Facebook shares 8 10 Twitter shares 10 18
Sprout