Stel, je komt ergens in een krant of tijdschrift een advertentie tegen. In die advertentie word je uitgenodigd een QR-code te scannen. Je maakt dan kans om 100.000 euro te winnen of een andere mooie prijs. Meedoen kost niets en je hebt nog maar één uur...

Lees verder op Marketingfacts »

40 Facebook shares 40 0 Twitter shares 0 427
Marketingfacts

De QR-code. Voor wie dacht dat deze technologie allang dood en begraven is: niets is minder waar. De QR-code is zelfs weer aan een opmars bezig als we kijken naar toepassingen en gebruik. Veel marketeers hebben de QR-code inmiddels uit de plannen geschrap...

Lees verder op Marketingfacts »

55 Facebook shares 55 0 Twitter shares 0 415
Marketingfacts

Misschien is het je ontgaan, maar de qr-code is terug. Niet zomaar, maar op het hoogste niveau. Dat is waarschijnlijk te danken aan het enorme succes van de qr-code in China, dat de ogen van topondernemingen heeft heropend. Partijen als IKEA, Apple, Schip...

Lees verder op Marketingfacts »

35 Facebook shares 35 23 Twitter shares 23 58
Marketingfacts

Ondanks de weer toegenomen populariteit van de QR-code hebben veel marketeers nog twijfels over de inzet van de code. De negatieve verhalen, waarin de QR-code zelfs werd doodverklaard, hebben een diepgewortelde scepsis nagelaten. ...

Lees verder op Marketingfacts »

17 Facebook shares 17 18 Twitter shares 18 35
Marketingfacts

Wat zijn de kansen van locatieve media als onderdeel van de marketingstrategie? Je kunt QR, VR en AR inzetten voor educatie, amusement, (aanvullende) informatievoorziening en directe online verkoop op locatie. In dit artikel deel ik ter inspiratie een voo...

Lees verder op Frankwatching »

2 Facebook shares 2 16 Twitter shares 16 18
Frankwatching