Online video is soms net als een netwerkborrel. Eigenlijk doet bijna iedereen het om nieuwe contacten op te doen. Na afloop heb je een hoop kaartjes in je zak, maar daar zitten eigenlijk nauwelijks mensen tussen die relevant voor je zijn.
Met video lijkt...
Lees verder op Marketingfacts »

20

0
201 Do 30 juni 2016 - 09:09Frank SchröderMarketingfactsDe interessantste marketingfilosofieën zijn degene die nooit helemaal uit kunnen komen. Eentje daarvan is het fenomeen brand journalism. Natuurlijk, je kunt zoveel branded content creëren als je maar wil. Maar zelfs met een ongelimiteerd budget komt er...
Lees verder op Frankwatching »

0

62
62 Do 27 juli 2017 - 06:06Frank SchröderFrankwatchingStel, je móet kiezen. Wil je met video vooral bereik genereren, een blijvende impact maken of een aantrekkende werking creëren op je doelgroep? Het is net als kiezen tussen je kinderen, dat kan en wil je gewoon niet. Video is een te belangrijk onderdeel...
Lees verder op Frankwatching »

0

47
47 Wo 22 maart 2017 - 07:07Frank SchröderFrankwatchingVoor een succesvolle videostrategie heb je een stofzuiger nodig en twee pistolen. De stofzuiger staat symbool voor zogeheten hygiene videocontent waarmee je kijkers aantrekt die op zoek zijn naar antwoorden op hun vragen – zeg maar de SEO-component van...
Lees verder op Frankwatching »

0

40
40 Wo 04 juli 2018 - 06:06Frank SchröderFrankwatchingSluit je ogen en stel je voor dat je door een drukke winkelstraat wandelt. Grote kans dat je veel mensen met gebogen hoofd ziet lopen, starend naar hun smartphone die verticaal wordt vastgehouden. Toch wordt de meeste online videocontent nog steeds geprod...
Lees verder op Emerce »

0

34
34 Ma 24 juli 2017 - 14:02Frank SchröderEmerceOnline kan het verkeren; het internet giveth and taketh away. Wat nu helemaal een hip dingetje is, kan even later weer helemaal weg zijn. Je knippert even met je ogen en de hype is alweer overgewaaid.
Natuurlijk is dat een beetje gechargeerd, maar we kun...
Lees verder op Marketingfacts »

0

26
26 Do 23 november 2017 - 14:02Frank SchröderMarketingfactsNu evenementen en meetings niet doorgaan, storten heel veel bedrijven zich op webinars, virtuele meetings, video’s en live events. Voor sommige organisaties is dit gesneden koek, zij weten inmiddels hun weg te vinden met de digitale middelen. Andere kom...
Lees verder op Marketingfacts »

0

21
21 Di 21 april 2020 - 09:09Frank SchröderMarketingfactsHet is tegenwoordig maar al te gemakkelijk voor perfect gemaakte merkvideo’s om over het hoofd te worden gezien tussen de honderden uren aan video’s die iedere minuut worden geüpload. Om dit ongelukkige lot te voorkomen, is het nodig om je video op d...
Lees verder op Marketingfacts »

0

20
20 Vr 18 januari 2019 - 10:10Frank SchröderMarketingfactsHet is al acht jaar een traditie in video-minnend marketing-Nederland; de Online Video Monitor (OVM) van Marketingfacts en Quadia. In dit onderzoek houden we de vinger aan de pols bij de Nederlandse marketingprofessionals; verwachten ze dit jaar een groei...
Lees verder op Marketingfacts »

0

19
19 Do 15 oktober 2020 - 07:07Frank SchröderMarketingfactsAl sinds 2012 houden Marketingfacts en Quadia Online Video de vinger aan de pols van het Nederlandse marketinglandschap. Hoe staat het ervoor met online video, wie zet het in, met welk doel, waar liggen de kansen en (waar) gaat het ook weleens mis?...
Lees verder op Marketingfacts »

0

17
17 Wo 17 januari 2018 - 09:09Frank SchröderMarketingfacts