Inmiddels is het bijna 2 jaar geleden dat Google zijn nieuwe e-commercefuncties introduceerde voor Analytics. Universal Analytics is de nieuwe standaard en wordt ruim ingezet door zowel kleinere als grotere websites en applicaties. De drempel voor een tot...
Lees verder op Frankwatching »

35

0
221 Ma 14 december 2015 - 12:12Frank RaaijmakersFrankwatchingBranding is traditioneel gezien lastig als je concrete inzichten en harde targets wil. Digital branding is hierop geen uitzondering. Maar met wat creatief denkvermogen zijn er genoeg mogelijkheden om het effect te meten! In dit artikel geef ik je praktijk...
Lees verder op Frankwatching »

0

20
20 Ma 06 juli 2020 - 05:05Frank RaaijmakersFrankwatchingHet jaar 2020 was voor analytics-specialisten en online marketeers een jaar waarin veel nieuws te leren viel. Denk maar aan Google Analytics 4, Google Data Studio updates, Server Side Tagging en ITP. Het voelt alsof het hele datalandschap vol in beweging...
Lees verder op Frankwatching »

0

14
14 Di 02 februari 2021 - 13:01Frank RaaijmakersFrankwatchingWil jij je Google Analytics-rapporten meer diepgang geven en durf je verder te kijken dan de standaardrapporten? In dit artikel beschrijf ik een Google Analytics-functie die weinig wordt gebruikt, maar een schat aan data kan opleveren: User Timings. Hierm...
Lees verder op Frankwatching »

13

1
14 Ma 29 augustus 2016 - 09:09Frank RaaijmakersFrankwatching