Ik kreeg de laatste tijd stiekem steeds een beetje kippenvel wanneer iemand het woord “SEO” in zijn mond nam. En dan niet het positieve, ontroerende kippenvel, maar die akelige variant. Tot ik tijdens Inbound 2018 een nieuwe variant op de...
Lees verder op Heuvel Marketing »

41

6
47 Di 23 oktober 2018 - 06:06Florie Van HummelHeuvel MarketingVirtual reality was een paar jaar geleden een flinke hype, inclusief grootse verwachtingen voor de toekomst. Toch verschenen de afgelopen twee jaar veel berichten die suggereerden dat virtual reality misschien wel dood zou zijn. Het antwoord l...
Lees verder op Heuvel Marketing »

38

8
46 Vr 01 februari 2019 - 07:07Florie Van HummelHeuvel MarketingHeb je net wat zitten Googlen naar een retourtje naar de zon, poppen vervolgens overal op je beeldscherm de aanbiedingen naar zuid-Spanje op. En als je vanaf je MacBook zocht, zijn die aanbiedingen ook nog iets duurder. Een klassiek voorbeeld...
Lees verder op Heuvel Marketing »

35

7
42 Vr 18 januari 2019 - 07:07Florie Van HummelHeuvel MarketingVan thee kan ik liters drinken. Soms met anderen, soms alleen. Laat het theemoment nou een goed moment zijn om over dingen na te denken. Dat dacht een van mijn favoriete theemerken ook, door me sinds kort vragen te stellen op ieder theezakje....
Lees verder op Heuvel Marketing »

5

0
14 Di 31 mei 2016 - 06:06Florie Van HummelHeuvel MarketingBijna iedereen kent het wel: het eerste bezoek aan de schoonfamilie. Vaak is dit een gevreesd moment in een relatie. Wat als het niet klikt tussen jullie? Of, erger nog: wat als ze jou als ongeschikt beoordelen? Ondanks dat je vaak na het eers...
Lees verder op Heuvel Marketing »

1

0
11 Vr 17 juni 2016 - 06:06Florie Van HummelHeuvel MarketingAls je op internet rondkijkt, zie je een verschil tussen B2B en B2C websites. Veel van de laatstgenoemde zien er piekfijn uit en compleet ingericht op de klant. Inmiddels begrijpen veel B2B bedrijven dat ook zij hun website er anders uit mogen...
Lees verder op Heuvel Marketing »

1

10
11 Vr 04 augustus 2017 - 06:06Florie Van HummelHeuvel MarketingHeatmaps zijn in! Natuurlijk moet je niet ergens aan mee doen omdat het in is, maar omdat het goed werkt. En gelukkig is dat bij heatmaps ook het geval. De afbeeldingen laten je namelijk zien waar er wordt geklikt op je website, hoe de muis wo...
Lees verder op Heuvel Marketing »

3

8
11 Vr 06 juli 2018 - 06:06Florie Van HummelHeuvel MarketingEen goede homepage is je online visitekaartje en daarmee ontzettend belangrijk. Homepage tips die we al eerder gaven gingen over een pakkende headline en het gebruik van call to actions. Toch wil ik in dit blog extra aandacht besteden aan ande...
Lees verder op Heuvel Marketing »

2

8
10 Vr 28 april 2017 - 06:06Florie Van HummelHeuvel MarketingEind juli werd Facebook op de vingers getikt. Het bedrijf moest twee ontworpen robots uitschakelen omdat de bots een eigen taal hadden ontwikkeld. Een taal die door mensen niet meer te begrijpen was. Er ontstond behoorlijk wat ophef rondom het...
Lees verder op Heuvel Marketing »

3

7
10 Vr 11 augustus 2017 - 06:06Florie Van HummelHeuvel MarketingOns landschap verandert. Niet alleen het medialandschap is niet meer wat het was, ook onze natuur is onderhevig aan veranderingen. Een paar jaar geleden stond Nijmegen voor een belangrijk moment: gaan we de Waal blokkeren, of omarmen we de riv...
Lees verder op Heuvel Marketing »

1

0
9 Vr 01 juli 2016 - 06:06Florie Van HummelHeuvel Marketing