Ook op de agenda van marketeers uit de culturele sector staat de laatste tijd steeds vaker het punt influencer marketing. Oud nieuws? Niet bepaald. Opvallend is dat nieuwe mediatrends door de – toch vaak vooruitstrevende – culturele sector rel...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 39 Twitter shares 39 39
Frankwatching

Tijdens het schrijven van dit artikel heb ik een telefoontje beantwoord, 21 keer op mijn telefoon gekeken, door Facebook gescrold, twee berichten geplaatst op Instagram en drie mails beantwoord. Multitasken, daar blink ik in uit. Of houd ik mezelf voor de...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 32 Twitter shares 32 32
Frankwatching

“Ja, goed. Lekker druk.” Misschien wel het meest voorkomende antwoord op de vraag: “Hoe gaat het met je?” Je hoort het op kantoor, in de trein, aan de telefoon of tijdens een etentje met vrienden. Of je hoort de zin uit je eigen mo...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 30 Twitter shares 30 30
Frankwatching

Als content- of communicatieprofessional heb je waarschijnlijk regelmatig een werkdag als deze: een mailing uitsturen, een paar socialmediaposts online zetten, een nieuwsbericht op je website plaatsen en gelijk even de SEO invullen. Tussendoor vraagt je c...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 28 Twitter shares 28 28
Frankwatching

In 2018 hebben culturele instellingen succesvol geëxperimenteerd met het inzetten van influencers. Met name in de beeldende kunst zie je dit terug. Steeds meer musea organiseren ‘empty meets’ – in navolging van het #emptymet in het Metropolitan...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 21 Twitter shares 21 21
Frankwatching
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/