De toegankelijkheid van jouw website wordt steeds belangrijker. In onze digitale maatschappij gebeuren de belangrijkste interacties op een computer-, laptop-, smartphone- of tabletscherm. We regelen ons hele leven digitaal, van het bestellen van boodschap...

Lees verder op Frankwatching »

54 Facebook shares 54 81 Twitter shares 81 280 LinkedIn shares 280 6 GooglePlus shares 6 421
Frankwatching

Goede conversie-optimalisatie met de juiste tools is al lastig. Goede conversie-optimalistatie zonder de juiste tools is nagenoeg onmogelijk. Hoe bouw je een goede hypothese zonder de juiste data? Hoe bouw je een A/B test zonder de goede editor? Hoe beoor...

Lees verder op Traffic Builders »

9 Facebook shares 9 0 Twitter shares 0 155 LinkedIn shares 155 0 GooglePlus shares 0 164
Traffic Builders

Ondanks het feit dat het aantal mensen dat jouw website bezoekt via een smartphone alleen maar toeneemt, is dat over het algemeen geen trend die we terug zien in het conversiepercentage voor het mobiele verkeer. Het gemiddelde conversiepercentage voor mo...

Lees verder op Traffic Builders »

9 Facebook shares 9 0 Twitter shares 0 154 LinkedIn shares 154 0 GooglePlus shares 0 163
Traffic Builders

In 2016 is er veel geschreven over conversie-optimalisatie. Denk aan strategieën die je kunt hanteren en tips en handreikingen om te beginnen met testen. Alle facetten van de roadmap hebben de revue wel gepasseerd. Maar hebben we het dit jaar wel gehad o...

Lees verder op Frankwatching »

14 Facebook shares 14 22 Twitter shares 22 92 LinkedIn shares 92 3 GooglePlus shares 3 131
Frankwatching

We merken dat conversie optimalisatie in steeds meer organisaties een onderdeel begint te worden van de marketingmix. In die gevallen is het geen activiteit die ad hoc of tussendoor wordt opgepakt, maar er wordt een (grote) mate van aandacht aan besteed w...

Lees verder op Traffic Builders »

3 Facebook shares 3 0 Twitter shares 0 101 LinkedIn shares 101 0 GooglePlus shares 0 104
Traffic Builders

En dan is het zo ineens al weer eind december. We zitten al weer erg dicht in de buurt van een nieuw jaar. Tijd om eens even terug te kijken op 2016 en wat we allemaal bereikt hebben. Voor mij was 2016 persoonlijk een topjaar. Met mijn klanten heb ik veel...

Lees verder op Traffic Builders »

1 Facebook shares 1 3 Twitter shares 3 82 LinkedIn shares 82 2 GooglePlus shares 2 88
Traffic Builders

Heb jij er al van gehoord? Het ‘Nieuwe A/B testen’ op basis van segmenten in je analytics? Eigenlijk is het niet zo nieuw, we doen het hier al sinds tijden niet anders meer, eenvoudigweg omdat we gemerkt hebben dat het betere resultaten opleve...

Lees verder op Traffic Builders »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 85 LinkedIn shares 85 0 GooglePlus shares 0 85
Traffic Builders

In december is het Conversion Rate Optimization Report 2015 uitgekomen. In deze rapportage, geschreven door Econsultancy in samenwerking met RedEye, wordt elk jaar gekeken naar de groei van de markt op het gebied van conversie-optimalisatie, en dan vooral...

Lees verder op Traffic Builders »

12 Facebook shares 12 0 Twitter shares 0 71 LinkedIn shares 71 0 GooglePlus shares 0 83
Traffic Builders

Welkom in 2017 allemaal! Nog de beste wensen en we hopen natuurlijk dat je 2016 met een knaller hebt afgesloten. En dan heb ik het niet over champagne en vuurwerk, maar over die ene A/B test met resultaten waarmee je vriend en vijand omver hebt geblazen....

Lees verder op Traffic Builders »

0 Facebook shares 0 5 Twitter shares 5 72 LinkedIn shares 72 2 GooglePlus shares 2 79
Traffic Builders

Om te beginnen met een heerlijke dooddoener: mobile wordt steeds belangrijker. Dat wist je natuurlijk al lang. Vooral omdat men sinds 2014 elk jaar roept dat dít echt het jaar van mobiel gaat worden. Mensen die jouw website via hun mobiele telefoon of ta...

Lees verder op Traffic Builders »

3 Facebook shares 3 0 Twitter shares 0 64 LinkedIn shares 64 0 GooglePlus shares 0 67
Traffic Builders