Eind 2010 werd bloggen nog ‘dood’ verklaard. We couldn’t have been more wrong. Het aantal blogs stijgt nog steeds: elke dag komen er zelfs zo’n 175.000 blogs bij. Een relatief klein deel daarvan is zelfs zo succesvol, dat het v...

Lees verder op Frankwatching »

391 Facebook shares 391 0 Twitter shares 0 429 LinkedIn shares 429 9 GooglePlus shares 9 829
Frankwatching

Wat jij wil: je volgers en potentiële klanten bereiken. Wat Facebook wil: geld verdienen. En daarom knijpen ze je bereik op het kanaal steeds meer af. Wat kun je daaraan doen? Welke ‘hacks’ zijn er om het bereik van je posts toch te behouden...

Lees verder op Frankwatching »

146 Facebook shares 146 58 Twitter shares 58 319 LinkedIn shares 319 0 GooglePlus shares 0 523
Frankwatching

De kans dat de content die je met veel zorg gemaakt hebt je doelgroep bereikt, wordt steeds kleiner. Want die ‘contentberg’ blijft onverminderd doorgroeien. Genoeg uitdagingen dus, op het gebied van contentmarketing. Wat is het geheim van...

Lees verder op Frankwatching »

101 Facebook shares 101 0 Twitter shares 0 390 LinkedIn shares 390 12 GooglePlus shares 12 503
Frankwatching

Hoe lang is het geleden dat je Facebook bekeek? Even je timeline checken of je status updaten. Uit onderzoek van het sociale netwerk zelf blijkt dat we gemiddeld 14 (!) keer per dag Facebook openen......

Lees verder op Frankwatching »

123 Facebook shares 123 0 Twitter shares 0 56 LinkedIn shares 56 3 GooglePlus shares 3 182
Frankwatching

Werk je samen met influencers, dan krijg je de kans om wel heel dicht bij je doelgroep te komen. En die is ook nog eens extra ontvankelijk voor je boodschap. Iets voor jouw merk of bedrijf? In dit artikel 6 gouden tips voor influencer marketing. Online i...

Lees verder op Frankwatching »

25 Facebook shares 25 52 Twitter shares 52 0 LinkedIn shares 0 0 GooglePlus shares 0 77
Frankwatching

Je merkbereik vergroten in je uppie, is zo makkelijk nog niet. Gelukkig is daar influencer marketing: de toch al betrokken ‘fanbase’ van een blogger of social influencer kun je zo direct aanspreken met je merk. Maar hoe maak je het werken met...

Lees verder op Frankwatching »

42 Facebook shares 42 0 Twitter shares 0 0 LinkedIn shares 0 0 GooglePlus shares 0 42
Frankwatching

Met video kun je het verschil maken: mensen raken en tot actie aanzetten. In een wereld waar het vertrouwen extreem laag is én er om de aandacht van de millennial gevochten wordt, blijft video als één van de weinige kanalen overeind. Hoe raak je deze...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 30 Twitter shares 30 0 LinkedIn shares 0 0 GooglePlus shares 0 30
Frankwatching

Heb je het budget niet voor Doutzen Kroes, Anna Nooshin of Enzo Knol? Geen nood. Er staat een enorme groep micro-influencers te springen om met jouw merk samen te werken. En dat is echt de moeite waard om eens te proberen. Waarom werken micro-influencers...

Lees verder op Frankwatching »

4 Facebook shares 4 24 Twitter shares 24 0 LinkedIn shares 0 0 GooglePlus shares 0 28
Frankwatching