November en december zijn de maanden van de grote omzetklappers. En dat merk je ook bij de klantenservice. Hoe bereid je je voor op die drukte?...

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 4 Twitter shares 4 4
Emerce

Plannen rond de klantenservice hebben meteen (goede of slechte) impact. Kijk dus slim naar automatisering, klanttevredenheid en kosten-baten...

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 3 Twitter shares 3 3
Emerce

Voor klantcontact is telefonie is ook anno 2021 nog alive and kicking.  Betrouwbaarheid, gemak en direct contact spelen bij klanten een grote rol. ...

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 3 Twitter shares 3 3
Emerce

De lockdowns zorgen voor extra drukte bij de klantenservice. Een omnichannel platform kan zorgen voor een beter beeld van de klant....

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 3 Twitter shares 3 3
Emerce

Klanten gebruiken bij voorkeur de telefoon bij dringende of ingewikkelde vragen. Vergeet bij cross border e-commerce dus niet de servicenummers. ...

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 2 Twitter shares 2 2
Emerce

Klantenservice via de telefoon is duur maar zorgt voor een goede klantrelatie. Toch is het mogelijk: dezelfde service tegen minder kosten....

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 2 Twitter shares 2 2
Emerce

Chatbots: werken ze al goed genoeg? Consumenten zijn nog niet héél erg tevreden. Maar houd een paar dingen in het oog en dan zijn ze ook nu al inzetbaar....

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 2 Twitter shares 2 2
Emerce
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/