Het effectief managen van verschillende kanalen voor marketing, sales en service is een uitdaging. Je wens is natuurlijk dat communicatie-uitingen elkaar versterken en goed op elkaar aangesloten zijn, elke keer dat je klant daarmee in contact komt. Maar...

Lees verder op Frankwatching »

58 Facebook shares 58 0 Twitter shares 0 386
Frankwatching

Nederlandse bedrijven scoren slecht op data-driven marketing. Vrijwel geen enkel bedrijf beschikt over een compleet klantbeeld, waardoor geïntegreerde, een-op-eenmarketing een brug te ver is. Ruim driekwart van de Nederlandse bedrijven heeft (nog) geen v...

Lees verder op Frankwatching »

16 Facebook shares 16 0 Twitter shares 0 312
Frankwatching

Het bereiken van een ‘single customer view’ is voor veel marketeers een grote ambitie. Het bij elkaar brengen van alle relevante data om zo een volledig en up-to-date klantprofiel samen te stellen, kent namelijk ontzettend veel voordelen. Maa...

Lees verder op Frankwatching »

31 Facebook shares 31 0 Twitter shares 0 289
Frankwatching

Het is geweldig om te weten wie je klant is, maar weten hoe hij of zij zich gedraagt is zo mogelijk nóg interessanter. Klantprofielen, demografie en zelf opgegeven voorkeuren zeggen je veel over waar een prospect of klant wellicht in geïnteresseerd is....

Lees verder op Frankwatching »

26 Facebook shares 26 0 Twitter shares 0 210
Frankwatching

Het is een heerlijk gevoel: die laatste muisklik waarmee je de vliegreis naar New York bevestigt. Na een paar dagen kijken en vergelijken op internet hebben jullie besloten het te doen: vakantie vieren in ‘the city that never sleeps’! Binnen luttele s...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 31 Twitter shares 31 31
Frankwatching

De hedendaagse consument zoekt, communiceert en koopt via meerdere kanalen, op een eigen gekozen tijdstip en vanuit verschillende locaties. Marketeers willen graag direct, realtime, inspelen op het klantgedrag via gerichte e-mailacties. Vanzelfsprekend di...

Lees verder op Emerce »

3 Facebook shares 3 0 Twitter shares 0 17
Emerce

Het belang van 1-op-1 datadriven marketing is voor iedereen duidelijk maar de meeste bedrijven staan nog aan het begin van de weg daarnaartoe. Dit blijkt uit onze jaarlijkse quick scan van Nederlandse bedrijven met grote klantdatabases....

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 16 Twitter shares 16 16
Emerce

Elke publieke omroep heeft te maken met een diverse achterban, bestaande uit kijkers, luisteraars, studiopubliek, online-consumenten, lezers, leden, enzovoorts. Om een intensievere band met deze groepen te ontwikkelen, ontwikkelde BNNVARA een connected-be...

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 6 Twitter shares 6 6
Emerce

Inbound marketing verandert onder invloed van onder andere social, mobile en personalisatie. Moderne oplossingen groeien daarin mee....

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 5 Twitter shares 5 5
Emerce
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/