E-mail is de afgelopen jaren al ontelbare keren dood verklaard. Toch is het nog steeds een van de meest effectieve tools als het gaat om bereik, clicks en sales. De nieuwsbrief dan: die tijd is toch wel echt voorbij? Het tegendeel is waar. Sterker nog: de...
Lees verder op Frankwatching »

99

0
576 Do 24 maart 2016 - 10:10Erik MolkenboerFrankwatchingEmté is samen met KPN, Sanoma en V&D genomineerd voor de Customer Data Award, die jaarlijks wordt uitgereikt door brancheorganisatie DDMA. Sandro Lauria, Manager Loyalty & eCommerce bij Emté, spreekt op de DDMA Data Dag over het data-driven loya...
Lees verder op Frankwatching »

41

0
486 Ma 16 november 2015 - 14:02Erik MolkenboerFrankwatchingLinkedIn, dat is toch die plek waar je je CV opzet en waar nooit iets gebeurt? Tot een jaar of twee geleden klopte dat beeld wel ongeveer. Sinds die tijd heeft LinkedIn een razendsnelle transformatie doorgemaakt van een online CV-database naar een content...
Lees verder op Frankwatching »

60

0
292 Wo 23 december 2015 - 07:07Erik MolkenboerFrankwatchingWe zitten midden in de Vierde Industriële Revolutie. Nieuwe technologieën schieten als paddenstoelen uit de grond en alles lijkt fantastisch, maar soms lijken we te vergeten dat technologische ontwikkelingen geen doel op zich zijn. Hoe zorgen we ervoor...
Lees verder op Marketingfacts »

24

0
185 Wo 01 juni 2016 - 09:09Erik MolkenboerMarketingfactsWaar moet je in 2021 als data-driven marketeer op letten? Tien experts van branchevereniging DDMA blikken vooruit....
Lees verder op Emerce »

0

3
3 Do 07 januari 2021 - 05:05Erik MolkenboerEmerce