Iedere organisatie ontkomt er haast niet meer aan, een purpose statement. De afgelopen jaren is er bij veel organisaties dan ook tijd en energie in gestoken om deze te vinden en op papier te zetten. Voor de één een doel an sich, voor de ander een starts...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 16 Twitter shares 16 16
Frankwatching

Het formuleren en naleven van een purpose statement blijkt niet altijd van een leien dakje te gaan. Gevolg: het wordt een vervuilde term waarbij de purpose niet verder gaat dan een mooi verhaal. Om hier verandering in te brengen, heb ik het purpose kompas...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 14 Twitter shares 14 14
Frankwatching

In een wereld waarbij je gebruikers steeds meer op zoek zijn naar meer betekenis, kun je je afvragen hoe je hierop moet inspelen. Dit kan met customer journey mapping. De opkomende betekeniseconomie heeft grote invloed op de manier waarop we als merk of o...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 9 Twitter shares 9 9
Frankwatching

Voor organisaties is er steeds vaker aanleiding om te transformeren naar een purpose-gedreven merk. Zo’n transitie kan erg uitdagend zijn. Deze kan impact hebben op je cultuur, strategie en innovatie. De afgelopen jaren zien we een sterke toename in de...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 7 Twitter shares 7 7
Frankwatching

Purpose washing is een populaire bezigheid. Zó populair dat de ACM besloten heeft 170 bedrijven aan te schrijven met de vraag hun duurzaamheidsclaims te controleren en waar nodig aan te passen. Als je duurzaamheid op je product claimt, maar dit blijkt ni...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 6 Twitter shares 6 6
Marketingfacts
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/