Al sinds men sprak over het fenomeen 'social media', was het duidelijk dat het hoofddoel hierbij niet verkopen, maar interactie was. Heb je ooit een nieuw boek gekocht omdat de auteur je op Twitter daarom vroeg? Toch, als we er iets langer bij stilstaan...

Lees verder op One4Marketing »

2 Facebook shares 2 0 Twitter shares 0 114
One4Marketing

Content marketing is geen nieuwe ontwikkeling; de meeste marketeers kennen de term wel. Goede marketeers weten content marketing in te zetten om meer websitebezoekers aan te trekken, leads te genereren en deze te nurturen. Maar op een bepaal...

Lees verder op One4Marketing »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 77
One4Marketing

Marketeers die zich bezig houden met zoekmachineoptimalisatie zijn altijd alert op veranderingen in het Google Search algoritme, maar mogelijk mis je er af en toe één. Om er zeker van te zijn dat je op de hoogte bent van de laatste grote v...

Lees verder op One4Marketing »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 23
One4Marketing

Voor een onderzoek door Universiteit Utrecht in opdracht van GX Software (wereldwijd leverancier van web content management en online marketing-software) werden 15.000 smartphone- en tabletgebruikers in Nederland en de Verenigde Staten ondervraag...

Lees verder op Marketingtribune »

0 Facebook shares 0 3 Twitter shares 3 4
Marketingtribune

AboutUs.com probeert met onderstaande infographic antwoord te geven op alle vragen uit de kop van dit artikel…...

Lees verder op Marketingtribune »

2 Facebook shares 2 0 Twitter shares 0 2
Marketingtribune

Adobe deed recent onderzoek onder 374 Nederlandse marketeers naar hun kennis van digital marketing,hun vaardigheden en de uitdagingen waarmee zij geconfronteerd worden bij het uitvoeren van hun werk....

Lees verder op Marketingtribune »

1 Facebook shares 1 0 Twitter shares 0 1
Marketingtribune

Magazines.nl introduceert de video ‘De consumer journey begint met magazines’. In deze korte video wordt de communicatiekracht van tijdschriften getoond. Uitgangspunt van de video is de nieuwe rol van tijdschriften. Het gedrukte tijdschrift i...

Lees verder op Marketingtribune »

1 Facebook shares 1 0 Twitter shares 0 1
Marketingtribune

Herken je het? Misschien ben je een jaar geleden overtuigd door wat je online las, of op een congres hoorde. Jouw bedrijf moest een 'publishing company' worden. En dus ging je aan de slag. Content creëren was het credo. Build it an...

Lees verder op One4Marketing »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 1
One4Marketing

Drie mensen die een initiatief op Facebook zijn gestart om niet-gestempelde treinkaartjes te delen, zijn overdonderd door het succes ervan, meldt Telegraaf.nl....

Lees verder op Marketingtribune »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Marketingtribune

De Nederlandse consument winkelt online steeds prijsbewuster; tussen 2010 en 2013 zijn de online kortingen via het zogeheten cashbackplatform met 395 procent gegroeid. Althans, zo blijkt uit cijfers van Shopkorting.nl....

Lees verder op Marketingtribune »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Marketingtribune
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/