De inzet van online video-advertenties zit enorm in de lift. Vorig jaar werd hier 168 miljoen euro aan uitgegeven. Dat is een stijging van 40 procent ten opzichte van 2016. Hierbij gaat het om zowel instream als outstream video-advertising. We d...

Lees verder op Marketingfacts »

5 Facebook shares 5 18 Twitter shares 18 23
Marketingfacts

ArtificiaI Intelligence is inmiddels geen vreemd begrip meer in marketingland. Denk aan de inzet van chatbots voor klantcontact, intuïtief zoeken en het beter personaliseren van de customer journey. Maar hoe kunnen we het inzetten om outstream-video...

Lees verder op Marketingfacts »

3 Facebook shares 3 17 Twitter shares 17 20
Marketingfacts

Adblockers zijn een uitkomst voor consumenten. Tegelijkerlijk maken ze het werk van marketeers een stuk lastiger. Maar is dat wel zo erg?...

Lees verder op Marketingfacts »

3 Facebook shares 3 16 Twitter shares 16 19
Marketingfacts

KPI’s, elke marketeer werkt er mee. Met Key Performance Indicators maak je je werk meetbaar en kun je laten zien welke resultaten marketingacties opleveren. Die KPI’s verschillen per doel en soort campagne. Welke we hanteren voor outstream-video lees...

Lees verder op Marketingfacts »

1 Facebook shares 1 17 Twitter shares 17 18
Marketingfacts

Outstream-video: met deze manier van 'non-forced advertising' word je als lezer niet gedwongen om te kijken en kun je ongestoord verder lezen. Tenzij het natuurlijk een interessante video is. Hoe slaag je erin om met outstream de aanda...

Lees verder op Marketingfacts »

1 Facebook shares 1 15 Twitter shares 15 16
Marketingfacts

Hoe zet je outstream-video in? Waar in de customer journey is het effectief? Als we het bekijken vanuit het see, think, do, care-model van Google, kun je outstream-video in bijna elke fase inzetten. ...

Lees verder op Marketingfacts »

1 Facebook shares 1 8 Twitter shares 8 9
Marketingfacts

Komend jaar ga je een toffe nieuwe campagne draaien en daarin is eindelijk ook budget vrijgemaakt voor video. Je hebt misschien al een idee hoe de video er ongeveer uit komt te zien, maar weet je ook al hoe je de content gaat distribueren? Kies je voor on...

Lees verder op Marketingfacts »

1 Facebook shares 1 8 Twitter shares 8 9
Marketingfacts