‘Sociale media zijn slechts middelen, net zoals een telefoon of een website dat zijn. Uiteindelijk gaat het over informatie delen, interactie, verbinding en persoonlijk contact maken.’ Na 222 pagina’s over social media stopte ik toch even bij het...

Lees verder op Frankwatching »

91 Facebook shares 91 144 Twitter shares 144 547
Frankwatching

De kwaliteit van je dienstverlening is belangrijk, maar tegenwoordig telt ook wat je kunt doen om de hele patiëntreis zo comfortabel mogelijk te maken. En dan vooral op het (mobiele) internet. In dit artikel vind je een nieuwe aanpak voor het maken van...

Lees verder op Frankwatching »

50 Facebook shares 50 0 Twitter shares 0 466
Frankwatching

Column – “There is no product that I particularly like that I have discovered through advertising and marketing.” En daar laat mijn favoriete filosoof Nassim N. Taleb het niet bij. Zo noemt hij marketing voor frisdrank of gericht op kind...

Lees verder op Frankwatching »

82 Facebook shares 82 0 Twitter shares 0 416
Frankwatching

Als creatieven even niet aan het creëren zijn, liggen ze met elkaar in competitie. We verdrinken zo ondertussen in ranglijstjes, verkiezingen en prijsuitreikingen. Kom niet aan met weer een verkiezing over wat Jan Bennink in Adformatie #11 een ‘vo...

Lees verder op Frankwatching »

70 Facebook shares 70 0 Twitter shares 0 358
Frankwatching

Angst regeert de bestuurskamers van de zorg. En als we opper-kantelaar Jan Rotmans mogen geloven is het geen angst, maar zelfs paniek. Men is bang voor imago- en reputatieschade, krimp en uiteindelijk voor voortbestaan. Vaak is dat ingegeven door toenem...

Lees verder op Frankwatching »

54 Facebook shares 54 0 Twitter shares 0 331
Frankwatching

Byron Sharp was even terug in Nederland om marketeers te vertellen ‘how brands grow’. Leon: ‘Ik heb zijn boek wel zes keer gelezen!’ Jan: ‘Kun je zo slecht onthouden dan?’ Het kan de hittegolf zijn geweest maar in ieder geval was d...

Lees verder op Frankwatching »

17 Facebook shares 17 0 Twitter shares 0 209
Frankwatching

Column – ‘Hello, it’s me’. Als Adele het kan, dan ik vast ook. Terug op het platform bij uitstek voor ‘online trends, tips & tricks’. We zijn zowel leraar als leerling geworden, consumeren en reproduceren continu elkaa...

Lees verder op Frankwatching »

5 Facebook shares 5 0 Twitter shares 0 151
Frankwatching

The future is conversational: technologische ontwikkelingen rondom spraak, data en machine learning lijken elkaar in rap tempo te versterken. Bijna dagelijks zijn er events te bezoeken, magazines te lezen of nieuwe podcasts over te beluisteren. Assistant...

Lees verder op Frankwatching »

8 Facebook shares 8 21 Twitter shares 21 29
Frankwatching