Column – “There is no product that I particularly like that I have discovered through advertising and marketing.” En daar laat mijn favoriete filosoof Nassim N. Taleb het niet bij. Zo noemt hij marketing voor frisdrank of gericht op kind...

Lees verder op Frankwatching »

82 Facebook shares 82 0 Twitter shares 0 416
Frankwatching

Angst regeert de bestuurskamers van de zorg. En als we opper-kantelaar Jan Rotmans mogen geloven is het geen angst, maar zelfs paniek. Men is bang voor imago- en reputatieschade, krimp en uiteindelijk voor voortbestaan. Vaak is dat ingegeven door toenem...

Lees verder op Frankwatching »

54 Facebook shares 54 0 Twitter shares 0 331
Frankwatching

Byron Sharp was even terug in Nederland om marketeers te vertellen ‘how brands grow’. Leon: ‘Ik heb zijn boek wel zes keer gelezen!’ Jan: ‘Kun je zo slecht onthouden dan?’ Het kan de hittegolf zijn geweest maar in ieder geval was d...

Lees verder op Frankwatching »

17 Facebook shares 17 0 Twitter shares 0 209
Frankwatching

Column – ‘Hello, it’s me’. Als Adele het kan, dan ik vast ook. Terug op het platform bij uitstek voor ‘online trends, tips & tricks’. We zijn zowel leraar als leerling geworden, consumeren en reproduceren continu elkaa...

Lees verder op Frankwatching »

5 Facebook shares 5 0 Twitter shares 0 151
Frankwatching
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/