Je hebt hard aan je nieuwsbrief of campagne gewerkt, en toch heeft maar 20 procent van je abonnees de mailing geopend. Of maar drie procent van je abonnees heeft doorgeklikt naar de zorgvuldig gemaakte content. Werken e-mailcampagnes en nieuwsbrieven soms...

Lees verder op Frankwatching »

60 Facebook shares 60 0 Twitter shares 0 301
Frankwatching

‘Alles voor een glimlach!’ Coolblue is één van de snelst groeiende bedrijven in Nederland. De klantwaardering is erg hoog en de webshops via Google uitstekend vindbaar. Wat maakt Coolblue tot zo’n succes? En wat kun je daar als online marketeer bi...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 64 Twitter shares 64 64
Frankwatching

Iedere dag googelen er wereldwijd 160 miljoen mensen naar gezondheidsgerelateerde informatie. En dat aantal neemt toe, ook in Nederland nu patiënten of cliënten meer op zoek gaat naar mogelijkheden voor zelfzorg. Ook zoeken zij steeds actiever op behand...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 29 Twitter shares 29 29
Frankwatching

Patiënten kiezen steeds vaker zelf voor een zorgaanbieder en -verlener, onder andere op basis van reviews van anderen. Een vergelijkingssite speelt dan ook in veel patient journeys een cruciale rol. In dit artikel lees je hoe jij voor jouw organisatie ge...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 20 Twitter shares 20 20
Frankwatching
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/