Zorgverzekeraar VGZ onderzocht de emoties van potentiële klanten tijdens de online oriëntatie en verbeterde hierdoor de conversie met bijna 3 procent. ...

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 7 Twitter shares 7 7
Emerce

Vraag een gemiddelde Nederlander wat hij of zij van pop-ups vindt en de kans is groot dat het antwoord ‘irritant’ is. De pop-up wordt wel eens vergeleken met die vervelende verkoper in een winkel. Even rustig rondkijken zit er niet bij want deze perso...

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 6 Twitter shares 6 6
Emerce

De populariteit van Conversion Rate Optimization wordt steeds groter binnen organisaties. Waar we voorheen nog bezig waren met de bekende Cialdini’s lukraak inzetten, zijn we nu klaar voor next generation insights op het gebied van CRO. En om dat te kun...

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 5 Twitter shares 5 5
Emerce

Onderzoek naar je usability verdient zichzelf terug. Sportmerk ASICS zag een spectaculaire stijging van de conversie van hun Shoe Finder-tool.  ...

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 3 Twitter shares 3 3
Emerce
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/