Vorige week werden de Facebook Reactions officieel gelanceerd. Naast de gewone like kun je nu ook kiezen voor geweldig, grappig, verbluft, verdrietig of boos. Er was al langere tijd vraag naar een dislike-button. Nu de nieuwe opties er zijn...

Lees verder op Marketingfacts »

62 Facebook shares 62 0 Twitter shares 0 260
Marketingfacts

Hoe komen journalisten anno nu aan hun bronnen? In hoeverre is het checken van de feiten nog belangrijker dan het scoren van een scoop? Hoe zorg je er als PR-professional voor dat je in contact komt met de juiste journalisten? Hoe zorg je er als woordvoer...

Lees verder op Marketingfacts »

5 Facebook shares 5 0 Twitter shares 0 27
Marketingfacts

In de huidige content overloaded wereld wordt iedere minuut vierhonderd uur aan content geupload en krijgen we naar schatting zo’n tienduizend commerciële boodschappen per dag voorgeschoteld. We kunnen de hoeveelheid content niet meer verwerken: d...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 19 Twitter shares 19 19
Marketingfacts

In de aandachtreeks namen we je afgelopen weken mee in de werking van aandacht en de aandachtstrekkers hulp, status en emotie. Hierbij werd duidelijk dat je de aandacht kunt trekken door het leven van je doelgroep makkelijker...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 19 Twitter shares 19 19
Marketingfacts

In de aandachtreeks namen we je afgelopen weken mee in de werking van aandacht en de aandachtstrekker Hulp. Waar deze eerste aandachtstrekker voornamelijk functioneel van aard was (namelijk: het van nut zijn voor mensen bij het oplossen van...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 14 Twitter shares 14 14
Marketingfacts

Winacties, kortingen, beloningen, loyaliteitsprogramma’s. Al sinds jaar en dag spelen ze een rol in marketing. Maar helpt het ons ook om de aandacht van consumenten te krijgen? We zijn aangekomen bij de zesde en laatste aandachtstrekker in de aandachtre...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 8 Twitter shares 8 8
Marketingfacts
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/