Doordat de markt van online boodschappen flink in beweging is, krijgt marktleider Albert Heijn concurrentie uit verschillende hoeken. Zowel van traditionele als nieuwe spelers. “Uiteindelijk gaat het erom veel goede ideeën ook echt te realiseren”, ze...

Lees verder op Emerce »

11 Facebook shares 11 0 Twitter shares 0 375
Emerce

De consumptie van media verandert in rap tempo. Zo merkt ook SBS, dat op zijn manier inspeelt op de groeiende populariteit van diensten als Netflix, maar ook YouTube. “Je moet daarbij niet blijven hangen in plannenmakerij”, aldus David Vink (54), Chie...

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 243
Emerce

Het Chinese Alibaba is niet zomaar een gamechanger: “Alibaba gaat het hele internet veranderen,” aldus professor Cor Molenaar op het symposium Digitale Marketing van Adobe dat onlangs plaatsvond. En waar personalisatie als nieuwe heilige graal voor ma...

Lees verder op Emerce »

4 Facebook shares 4 0 Twitter shares 0 106
Emerce

Via de interactieve winkelruit van Adidas kunnen voorbijgangers 24/7 online shoppen met hun smartphone zonder app of QR-code. Een nieuwe techniek waar het Finse reclamebureau TBWA anderhalf jaar aan heeft gewerkt....

Lees verder op Emerce »

54 Facebook shares 54 0 Twitter shares 0 61
Emerce

In veel organisaties moet de digitale gedachte nog landen. Aanpassing van marketeers en organisatiestructuren gaat moeizaam, zo bleek tijdens de Adobe Digital Marketing Journey in Amsterdam....

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 24
Emerce

Anneke Keller (46) leidt de explosief groeiende tech-organisatie van webwinkel Coolblue. Waarvan de 25 scrumteams vrijwel alle software zelf bouwen. “Het gaat om twee dingen: fouten maken mag en elke dag een beetje beter”, aldus de Hoofd Software Deve...

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 21 Twitter shares 21 21
Emerce

‘Building the best milkman on earth’, vermeldt het LinkedIn-profiel van Cristina Berta Jones. Dat is haar missie met Picnic, waar ze in het ‘leadershipteam’ zit en een vrije rol heeft, gericht op internationale groei. “Van buitenaf is de innovat...

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 12 Twitter shares 12 12
Emerce

Echte innovatie zit anno 2020 niet in technologie, maar in ‘sociale innovatie’, stelt Thecla Schaeffer, Head of Marketing bij Tony’s Chocolonely. Dus de missie centraal en tech als ondersteuning. Met het impactteam als hart van het bedrijf....

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 12 Twitter shares 12 12
Emerce

Door mee te liften op het succes van muziekdiensten als Spotify en Deezer kan audiofabrikant Sonos explosief groeien. En wil daarbij vooral nieuwe markten aanboren. “Wij hebben een goede uitgangspositie nu stembediening cruciaal wordt”, aldus Adriaan...

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 11 Twitter shares 11 11
Emerce

Dat verschillende autofabrikanten voor hun navigatie in zee gaan met Google, was voor TomTom vorig jaar een wake-upcall. “We hadden niet gedacht dat die jongens echt de wolf zouden binnenlaten”, zegt medeoprichter Corinne Vigreux (54). Die ook met haa...

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 11 Twitter shares 11 11
Emerce
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/