Het is geen nieuw onderwerp, maar het is er wel één die tot de verbeelding blijft spreken: de meetbaarheid van PR. PR-activiteiten zijn namelijk heel goed meetbaar, zolang je er maar duidelijke afspraken over maakt. Ik overdrijf niet als we het hier ov...

Lees verder op Frankwatching »

17 Facebook shares 17 53 Twitter shares 53 70
Frankwatching

De GDPR, of AVG, wie kent ‘m niet? Overal werd dezelfde brandende vraag gesteld: waar moet ik aan voldoen? Nu de deadline gepasseerd is, is het tijd voor een andere belangrijke vraag: wat kunnen we leren van de GDPR over onze marketinginspanningen en he...

Lees verder op Marketingfacts »

19 Facebook shares 19 29 Twitter shares 29 48
Marketingfacts

Om een strategisch PR-plan te maken, moeten organisaties zichzelf de volgende vragen stellen: wat zijn de doelstellingen voor het nieuwe jaar, wat is de belangrijkste boodschap en hoe zorg je ervoor dat die boodschap bij de juiste mensen terechtkomt? Het...

Lees verder op Frankwatching »

14 Facebook shares 14 14 Twitter shares 14 28
Frankwatching
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/