Onderzoek naar (online) gedrag wordt steeds normaler. Met name commerciële bedrijven onderzoeken op grote schaal hoe en waarom mensen bepaalde keuzes maken en hoe je deze keuzes kunt beïnvloeden. Door besluitvormingsprocessen online en op websites te on...

Lees verder op Marketingfacts »

51 Facebook shares 51 23 Twitter shares 23 277
Marketingfacts

Voor je start met gedragsverandering en het inzetten van gedragsveranderingstechnieken (zoals nudging en persuasion), is het cruciaal om gedrag zo goed mogelijk te begrijpen. Alleen zo ben je in staat jouw optimalisatieproces een duidelijke richting te...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 21 Twitter shares 21 21
Frankwatching

De aantrekkingskracht van de Fitbit is duidelijk; Iedere dag wordt je weer opnieuw geconfronteerd met feitjes over je dagelijkse fysieke prestaties. Door dit inzicht in ons gedrag zijn we continu op de hoogte van onze fysieke gezondheid en hoe we deze kun...

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 5 Twitter shares 5 5
Emerce

Het uitvoeren van een optimalisatieprogramma valt of staat bij het vormen van hypotheses. Door je hypothese steeds op dezelfde manier te vormen, ontstaat overlap tussen de verschillende onderzoeken die je uitvoert. Deze overlap zorgt niet alleen voor een...

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 4 Twitter shares 4 4
Emerce
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/