Aristoteles zou een echte online marketing goeroe zijn geweest. Als meester der retoriek wist hij precies hoe hij zijn boodschap persuasief, memorabel én sharable moest maken. Daar is hij zelf het overleden bewijs van gezien zijn wijsheden zich per...

Lees verder op One4Marketing »

4 Facebook shares 4 0 Twitter shares 0 25
One4Marketing

Bijen. Het blijft me fascineren hoe deze pluizige krachtpatsers zich volledig toewijden aan de opbouw van een ijzersterke community in de vorm van een bijenkorf. En hoewel elk bijtje een eigen plaats heeft in de bijenkorfhiërarchie, wordt ieder gewaarde...

Lees verder op One4Marketing »

1 Facebook shares 1 0 Twitter shares 0 14
One4Marketing

De meest besproken figuur van deze week is ongetwijfeld Zwarte Piet. In alle (social) media staat deze knecht van Sint in de spotlights. Op Facebook scoort de zogenoemde Pietitie van reclamemakers Bas Vreugde en Kevin van Boeckholtz als een dolle...

Lees verder op Marketingtribune »

3 Facebook shares 3 0 Twitter shares 0 3
Marketingtribune

easyJet biedt vanaf 30 maart 2014 vluchten aan van Nederland naar Frankrijk. De luchtvaartmaatschappij zal vier keer per week vluchten naar Bordeaux aanbieden met een Airbus A319. Een enkele reis is verkrijgbaar vanaf 31,99 euro via de website....

Lees verder op Marketingtribune »

2 Facebook shares 2 0 Twitter shares 0 2
Marketingtribune

Er is nu een website speciaal voor grootouders die het even niet meer weten: kleinkids.nl. Zij worden daar geholpen bij het bedenken van diverse activiteiten die zij met hun kleinkinderen kunnen doen, bijvoorbeeld binnen- en buitenspelen, uitjes,...

Lees verder op Marketingtribune »

1 Facebook shares 1 0 Twitter shares 0 1
Marketingtribune

De consument wordt steeds onzekerder bij de aanschaf van een nieuwe auto of occasion en heeft behoefte aan extra en betrouwbare informatie. Wanneer een autobedrijf niet voorziet in deze extra informatie en ondersteuning in de afweging, dan loopt...

Lees verder op Marketingtribune »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Marketingtribune

HTC heeft onderzoek uitgevoerd naar het gedrag van voetbalfans in stadions in Europa op het gebied van social media. Uit het onderzoek blijkt dat ze goed zijn voor meer dan 35% van alle tweets over de wedstrijd. Voor dit onderzoek is data verzame...

Lees verder op Marketingtribune »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Marketingtribune

Op 30 oktober a.s. zal hobbybrouwer Jacques Bertens uit Loon op Zand het eerste Brand Zwaar Blond tappen in Stadscafé De Spaarbank in Tilburg. Op 1 juni won hij de Bierbrouwwedstrijd van Brand Bier en Bierconsumenten vereniging PINT. Samen met d...

Lees verder op Marketingtribune »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Marketingtribune

Online video-specialist Quadia is een strategische samenwerking aangegaan met Pandora Producties, leverancier van narrowcasting-software voor onder meer theaters, bioscopen en schouwburgen....

Lees verder op Marketingtribune »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Marketingtribune
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/