Als a-technisch persoon richt ik me liever op de menselijke kant van marketing. Tools bieden goede ondersteuning, maar als het er op aankomt gaat persoonlijk contact met je omgeving voor alles, toch? Koppig dacht ik altijd dat menselijkheid een vereiste i...

Lees verder op Frankwatching »

23 Facebook shares 23 0 Twitter shares 0 180
Frankwatching

Ik ga voor de jackpot. Dat was mijn gedachte toen de verleidelijke lichtjes van het Holland Casino Rotterdam naar mij lonkten. Gokverslaafd? Niet bepaald. Wel contentverslaafd. Woensdag 29 mei vond......

Lees verder op Frankwatching »

13 Facebook shares 13 94 Twitter shares 94 155
Frankwatching

Bangkok: de stad waar ik mijn meest memorabele restaurantervaring had. Ik herinner het me nog goed. Het was die dag 35 graden. Mijn vochtpercentage stond gelijk aan dat van een gedroogde dadel en als ik niet snel wat te drinken zou krijgen zou ik gegaran...

Lees verder op One4Marketing »

7 Facebook shares 7 0 Twitter shares 0 97
One4Marketing

Heb je er weleens bij stilgestaan wat je denkt op het moment dat je op de share-button drukt? En daarmee bedoel ik: de exacte gedachte die ervoor zorgt dat je het bericht bij je netwerk onder de neus wil schuiven? Er is al veel geschreven over hoe je je...

Lees verder op One4Marketing »

3 Facebook shares 3 0 Twitter shares 0 67
One4Marketing

Het mooie van tijd is dat je er niet bij stilstaat dat alles om je heen continu verandert. Meestal realiseer je je pas dat er iets is veranderd op het moment dat de verandering al heeft plaatsgevonden. Het is op die manier fascinerend om te zien hoe...

Lees verder op One4Marketing »

2 Facebook shares 2 0 Twitter shares 0 61
One4Marketing

Ongetwijfeld ben je op de hoogte van het bestaan van de diabetes opwekkende koffieshakes van Starbucks. Maar kende je ook de Cotton Candy, Butterbeer en Snickerdoodle Frappuccinos al? Waarschijnlijk niet, want deze stonden alleen op het geheime kind...

Lees verder op One4Marketing »

3 Facebook shares 3 0 Twitter shares 0 47
One4Marketing

Ken je dat, dat je een film kijkt en je een bepaald personage wel door een ruit zou kunnen gooien? En als je die acteur vervolgens bij Oprah op de bank ziet zitten je diegene nog steeds niet moet? Niet terecht natuurlijk: de persoonlijkheid van de a...

Lees verder op One4Marketing »

1 Facebook shares 1 0 Twitter shares 0 37
One4Marketing

Vorige week schreef ik een artikel met de titel: medewerkers, mogen ze zichzelf zijn op de sociale media? Nog dezelfde middag volgde een blog van Petra, waarin zij zei: “in plaats van je druk te maken over de discussie of je medewerkers al dan nie...

Lees verder op One4Marketing »

2 Facebook shares 2 0 Twitter shares 0 34
One4Marketing

Skippyballen, welk kind wordt daar nu niet blij van? Dagelijks springen talloze Nederlandse kinderen vrolijk in het rond. Echter, in landen zoals Spanje is het concept minder bekend. Mijn nicht besloot daar verandering in te brengen door een skippyballen...

Lees verder op One4Marketing »

1 Facebook shares 1 0 Twitter shares 0 31
One4Marketing

Neem even 10 seconden de tijd om naar de volgende afbeelding te kijken. Waar denk je aan?   Persoonlijk zie ik meteen de kaft van het boek 'The boy with the striped pyjamas' voor me, en blijkbaar was ik niet de enige. Nadat Zara de pyjama in de virt...

Lees verder op One4Marketing »

1 Facebook shares 1 0 Twitter shares 0 28
One4Marketing
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/