Stinkend rijke zwervers, real-life superhelden en fluweelzachte Furry’s: telkens weer sta ik versteld van de bizarre dubbellevens die worden uitgelicht in de Taboo-documentaires van  National......

Lees verder op Frankwatching »

25 Facebook shares 25 119 Twitter shares 119 55 LinkedIn shares 55 3 GooglePlus shares 3 202
Frankwatching

Als a-technisch persoon richt ik me liever op de menselijke kant van marketing. Tools bieden goede ondersteuning, maar als het er op aankomt gaat persoonlijk contact met je omgeving voor alles, toch? Koppig dacht ik altijd dat menselijkheid een vereiste i...

Lees verder op Frankwatching »

23 Facebook shares 23 0 Twitter shares 0 153 LinkedIn shares 153 4 GooglePlus shares 4 180
Frankwatching

Ik ga voor de jackpot. Dat was mijn gedachte toen de verleidelijke lichtjes van het Holland Casino Rotterdam naar mij lonkten. Gokverslaafd? Niet bepaald. Wel contentverslaafd. Woensdag 29 mei vond......

Lees verder op Frankwatching »

13 Facebook shares 13 94 Twitter shares 94 48 LinkedIn shares 48 0 GooglePlus shares 0 155
Frankwatching

We leven in een tijdperk van abstractie. Niet alleen hagelt het authenticiteit en transparantie in het hedendaagse marketingklimaat, ook de term engagement komt met bakken uit de lucht vallen.  Jazeker, we willen allemaal dat onze klanten engag...

Lees verder op One4Marketing »

2 Facebook shares 2 0 Twitter shares 0 92 LinkedIn shares 92 7 GooglePlus shares 7 101
One4Marketing

Authenticiteit. Het is natuurlijk een heel hip en elegant woord om in je pitch te gebruiken. Lekker veilig ook, want gezien de abstractie van het woord zal niemand je tegenspreken. Want wanneer ben je nou eigenlijk authentiek? Authenticiteit heeft te mak...

Lees verder op One4Marketing »

3 Facebook shares 3 0 Twitter shares 0 85 LinkedIn shares 85 10 GooglePlus shares 10 98
One4Marketing

Bangkok: de stad waar ik mijn meest memorabele restaurantervaring had. Ik herinner het me nog goed. Het was die dag 35 graden. Mijn vochtpercentage stond gelijk aan dat van een gedroogde dadel en als ik niet snel wat te drinken zou krijgen zou ik gegaran...

Lees verder op One4Marketing »

7 Facebook shares 7 0 Twitter shares 0 80 LinkedIn shares 80 10 GooglePlus shares 10 97
One4Marketing

Één joker per dag, dat was de truc van een vriendin die wat kilootjes wilde kwijtraken. Die joker hield in dat ze eenmaal per dag zou mogen ‘zondigen' op culinair gebied. Ik moet het haar nagegeven: ze was erg consequent. Zelfs in de tapasbar li...

Lees verder op One4Marketing »

1 Facebook shares 1 0 Twitter shares 0 65 LinkedIn shares 65 6 GooglePlus shares 6 72
One4Marketing

Heb je er weleens bij stilgestaan wat je denkt op het moment dat je op de share-button drukt? En daarmee bedoel ik: de exacte gedachte die ervoor zorgt dat je het bericht bij je netwerk onder de neus wil schuiven? Er is al veel geschreven over hoe je je...

Lees verder op One4Marketing »

3 Facebook shares 3 0 Twitter shares 0 55 LinkedIn shares 55 9 GooglePlus shares 9 67
One4Marketing

10 jaar geleden kreeg ik mijn allereerste Nokia. Knalgeel met het formaat van een koelkast. Het was dezelfde tijd dat ik elke avond vol spanning zat te wachten totdat de inbelverbinding eindelijk aansloeg (en dat duurde lang) zodat ik op MSN met mij...

Lees verder op One4Marketing »

3 Facebook shares 3 0 Twitter shares 0 55 LinkedIn shares 55 6 GooglePlus shares 6 64
One4Marketing

Het mooie van tijd is dat je er niet bij stilstaat dat alles om je heen continu verandert. Meestal realiseer je je pas dat er iets is veranderd op het moment dat de verandering al heeft plaatsgevonden. Het is op die manier fascinerend om te zien hoe...

Lees verder op One4Marketing »

2 Facebook shares 2 0 Twitter shares 0 52 LinkedIn shares 52 7 GooglePlus shares 7 61
One4Marketing