Om in te kunnen spelen op de behoeften van je gebruikers, heb je een uitgekiende omnichannel-strategie nodig. In deze post lees je hoe je het succes van die strategie kan meten. Omnichannel-marketing is een nieuwe manier van denken, en wel ee...

Lees verder op Intracto Blog »

172 Facebook shares 172 0 Twitter shares 0 172
Intracto Blog

De campagne achter Tuincatalogus van Hubo is een perfect voorbeeld van een geslaagde omnichannel-strategie. Wij namen het online luik voor onze rekening, met succes....

Lees verder op Intracto Blog »

47 Facebook shares 47 2 Twitter shares 2 49
Intracto Blog

Meten hoeveel fysieke winkelbezoeken een online advertentie oplevert? Dat kan! Meer nog: inzicht in de connectie tussen online en offline kan van onschatbare waarde zijn....

Lees verder op Intracto Blog »

30 Facebook shares 30 0 Twitter shares 0 30
Intracto Blog

Google Store Visits wordt nu ook uitgerold naar minder grote gebruikers. In deze blog lees je enkele tips om zo de omzet in je winkels op te volgen en je campagnes te optimaliseren. ...

Lees verder op Intracto Blog »

27 Facebook shares 27 0 Twitter shares 0 27
Intracto Blog

Als je zowel online als offline aanwezig bent, is een degelijke omnichannel-strategie onmisbaar om je business te doen groeien. Maar hoe pak je dat aan?...

Lees verder op Intracto Blog »

13 Facebook shares 13 4 Twitter shares 4 17
Intracto Blog

De manier waarop conversies gemeten worden is een van de grootste verschillen tussen Search Ads 360 & het gewone Google Ads. Eli legt uit wat de beste manier is....

Lees verder op Intracto Blog »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Intracto Blog