Om in te kunnen spelen op de behoeften van je gebruikers, heb je een uitgekiende omnichannel-strategie nodig. In deze post lees je hoe je het succes van die strategie kan meten. Omnichannel-marketing is een nieuwe manier van denken, en wel ee...

Lees verder op Intracto Blog »

172 Facebook shares 172 0 Twitter shares 0 172
Intracto Blog

De campagne achter Tuincatalogus van Hubo is een perfect voorbeeld van een geslaagde omnichannel-strategie. Wij namen het online luik voor onze rekening, met succes....

Lees verder op Intracto Blog »

47 Facebook shares 47 2 Twitter shares 2 49
Intracto Blog

Meten hoeveel fysieke winkelbezoeken een online advertentie oplevert? Dat kan! Meer nog: inzicht in de connectie tussen online en offline kan van onschatbare waarde zijn....

Lees verder op Intracto Blog »

30 Facebook shares 30 0 Twitter shares 0 30
Intracto Blog

Als je zowel online als offline aanwezig bent, is een degelijke omnichannel-strategie onmisbaar om je business te doen groeien. Maar hoe pak je dat aan?...

Lees verder op Intracto Blog »

13 Facebook shares 13 4 Twitter shares 4 17
Intracto Blog