Als ondernemers heb je misschien gehoord dat links belangrijk zijn om goed in Google te scoren, maar dat niet alle links goed zijn. Daarom zal ik in dit artikel een korte geschiedenis geven van de relevantie van externe links en hoe Google zijn algoritme...

Lees verder op Frankwatching »

136 Facebook shares 136 0 Twitter shares 0 395 LinkedIn shares 395 16 GooglePlus shares 16 547
Frankwatching

De afgelopen 10 jaar heb ik veel ontwikkelingen van Google voorbij zien komen als het gaat om SEO. Sterker nog: de huidige zoekresultaten zijn niet te vergelijken met die van een decennium geleden. Google probeert steeds meer informatie direct in de zoekr...

Lees verder op Frankwatching »

22 Facebook shares 22 38 Twitter shares 38 0 LinkedIn shares 0 0 GooglePlus shares 0 60
Frankwatching

Google Mijn Bedrijf is de Gouden Gids van Google. Voor de jongere lezers: de Gouden Gids was een vuistdik telefoonboek voor bedrijven, die in vroegere tijden elk jaar door de postbode, toen nog in vaste dienst, met veel moeite door de brievenbus gewu...

Lees verder op Marketingfacts »

25 Facebook shares 25 23 Twitter shares 23 0 LinkedIn shares 0 0 GooglePlus shares 0 48
Marketingfacts

Fysieke schoenenwinkels hebben het de afgelopen jaren erg moeilijk in Nederland. De schoenenzaken in de winkelstraat moeten de concurrentie aangaan met online shops als Zalando, maar hebben wel de kosten van personeel en vaak een... The post Hoe service h...

Lees verder op Marketingmed »

5 Facebook shares 5 5 Twitter shares 5 0 LinkedIn shares 0 0 GooglePlus shares 0 10
Marketingmed

Onlangs was ik op uitnodiging van Marketingmed te gast op Data Driven Commerce met vele interessante sprekers, waaronder Viktor Mayer-Schönberger (Oxford University), Philip Shearer (Google) en Katherine Kucherenko (Digital Power). Dat het verzamelen van...

Lees verder op Marketingmed »

7 Facebook shares 7 0 Twitter shares 0 0 LinkedIn shares 0 0 GooglePlus shares 0 7
Marketingmed

Normaal leggen auteurs in een artikel hun zienswijze uit of vertellen ze hoe je een bepaald probleem moet oplossen. Ik schrijf zelf gewoonlijk ook op deze manier mijn artikelen. Vandaag ga ik het echter anders... The post SEA + Hoge Engagement = SEO? appe...

Lees verder op Marketingmed »

3 Facebook shares 3 3 Twitter shares 3 0 LinkedIn shares 0 0 GooglePlus shares 0 6
Marketingmed

Als SEO-specialist adviseer ik mijn klanten om gestructureerde data op hun website te gebruiken. Via gestructureerde data, ook wel microdata genoemd, kun je aan browsers en zoekmachines informatie doorgeven over je content. Hierdoor is Google... The post...

Lees verder op Marketingmed »

3 Facebook shares 3 0 Twitter shares 0 0 LinkedIn shares 0 0 GooglePlus shares 0 3
Marketingmed