Wat consumenten online delen over merken zegt veel over de betrokkenheid van de consument bij die merken. Alleen vindt het grootste deel van dit deelgedrag plaats buiten het blikveld van de marketeer, omdat het voornamelijk plaatsvindt buiten de tradition...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 286
Marketingfacts

Er is geen televisiereclame, online video, advertentie, e-mailnotificatie of persbericht te vinden zonder een goed zichtbare merknaam. Waarom kiezen marketeers er dan wel voor om een merknaam weg te laten uit de URL op bijvoorbeeld social media kanalen? E...

Lees verder op Emerce »

1 Facebook shares 1 0 Twitter shares 0 42
Emerce

Fraude in digital advertising kost adverteerders dit jaar 19 miljard dollar, heeft Juniper Research becijferd. Wat kun je hiertegen doen?...

Lees verder op Emerce »

6 Facebook shares 6 9 Twitter shares 9 15
Emerce

Programmatic buying brengt uitdagingen met zich mee op het gebied van inventory quality die verder gaan dan advertentiefraude. Ook het vervalsen van de waarde van bezoekers en het uitlokken van clicks op advertenties, ondermijnen het rendement van adverte...

Lees verder op Emerce »

3 Facebook shares 3 5 Twitter shares 5 8
Emerce

Publishers willen meer transparantie in header bidding en overwegen over te stappen op first price auctions. Wat zijn de mogelijke gevolgen daarvan en welke factoren veroorzaken de huidige complexiteit?...

Lees verder op Emerce »

2 Facebook shares 2 5 Twitter shares 5 7
Emerce