In recente jaren is het marketing vakgebied sterk veranderd door allerlei ontwikkelingen die de taak als marketeer steeds uitdagender maken. Nieuwe mogelijkheden van online kanalen, beperkingen binnen traditionele kanalen zoals bel-me-niet registers, etc....

Lees verder op Emerce »

7 Facebook shares 7 0 Twitter shares 0 131
Emerce

Hoe kunnen de juiste keuzes voor marketing software gemaakt worden? In recente jaren is de hoeveelheid Must have-marketing software explosief gegroeid. Het lijkt wel alsof er iedere maand tools uitkomen die u moet hebben en je het als marketing manager he...

Lees verder op Emerce »

7 Facebook shares 7 0 Twitter shares 0 39
Emerce

CRM, datawarehouse, leadmanagement, campagnemanagement, marketingdatabase etcetera. Als het niet je vak is, is het logisch dat niet precies bekend is wat het verschil is tussen het ene systeem en het andere. Iets waar veel directies mee worstelen....

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 36
Emerce

Dat de komst van de AVG zorgt voor onzekerheid bij veel marketeers en compliance-verantwoordelijken mag duidelijk zijn. De laatste maanden ligt bij bijna alle organisaties op het duiden van de nieuwe richtlijnen en het implementeren van processen om aan d...

Lees verder op Emerce »

8 Facebook shares 8 18 Twitter shares 18 26
Emerce

De gedachte leeft dat onder de AVG ongeveer niks meer mag. Maar als je de wet nauwkeurig leest, valt het op dat de AVG ongeveer hetzelfde regelt als de Wet Bescherming Persoonsgegevens. Er is praktisch niets veranderd. Dus als je je al aan de wet hield, i...

Lees verder op Emerce »

9 Facebook shares 9 16 Twitter shares 16 25
Emerce

In de media komen veel berichten over marketeers die persoonsgegevens verwerken ten behoeve van hun marketingcampagnes. In bijna alle gevallen wordt hier de link gelegd met het schenden van de privacy van consumenten en wordt geconcludeerd dat dat een sch...

Lees verder op Emerce »

2 Facebook shares 2 9 Twitter shares 9 11
Emerce