Gaat de introductie van het Albert Heijn Premium spaarprogramma de grootgrutter uit Zaandam iets opleveren? Om een eerste inschatting te kunnen maken over wat het Albert Heijn gaat opleveren hebben we een peiling gehouden onder de leden van ons ...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Marketingfacts

Kan marketing bijdragen aan een betere wereld? Ja, dat kan. In de afgelopen decennia hebben we een enorme verschuiving gezien in de manier waarop marketeers duurzaamheidsdoelstellingen in hun denken opnemen. Ik zal deze verandering illustreren aan de...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Marketingfacts

Albert Heijn is begonnen om bij 6.000 eigen merkproducten het Nutri-Score logo te tonen. Ook PLUS heeft de Nutri-Score op gemaksmaaltijden geïntroduceerd. Dit onafhankelijke voedselkeuzelogo is ontwikkeld door Franse wetenschappers en inmiddels ingevoerd...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Marketingfacts
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/