Het is voor marketeers niets nieuws, Generatie Z is moeilijk te bereiken. Onder Generatie Z vallen kinderen op de basisschool tot bijna afgestudeerden en zelfs al werkenden. Deze tieners, studenten en juniors zijn niet per se trouw of loyaal aan merken...

Lees verder op Frankwatching »

44 Facebook shares 44 33 Twitter shares 33 77
Frankwatching

Ooit had Twitter een tijdlijn op chronologische volgorde, maar begin 2016 lanceerde het een algoritme. Kort gezegd zorgt het nieuwe algoritme voor een andere volgorde op je tijdlijn: tweets worden nu gesorteerd op relevantie. Je zag misschien dat tegeli...

Lees verder op Frankwatching »

16 Facebook shares 16 44 Twitter shares 44 60
Frankwatching

De opmars van video is je waarschijnlijk niet ontgaan. Zo worden er tegenwoordig 1200% meer video’s dan stilstaand beeld gedeeld op social media, en gebruikt 87% van de online marketeers videocontent. Maar zomaar met videomarketing aan de slag gaan,...

Lees verder op Frankwatching »

25 Facebook shares 25 33 Twitter shares 33 58
Frankwatching

Recruitment bestaat al ontzettend lang en kent vele aspecten. Over verschillende onderdelen ervan heb je al op Frankwatching kunnen lezen. Zo kreeg je bijvoorbeeld tips bij het vinden van kandidaten met een hoog EQ en werden er boeken voor je op een ri...

Lees verder op Frankwatching »

17 Facebook shares 17 34 Twitter shares 34 51
Frankwatching

Met de opkomst van digitale media zijn designs voor print, zoals in tijdschriften, een steeds minder grote inspiratiebron voor designers. Webdesigners lijken zich vooral met elkaar te vergelijken en kijken weinig buiten hun eigen straatje. Dat is zonde...

Lees verder op Frankwatching »

18 Facebook shares 18 29 Twitter shares 29 47
Frankwatching

Content voor marketingdoeleinden is hot and happening. Bijna elk zichzelf respecterend bedrijf is de uitdaging inmiddels aangegaan. Een duidelijke strategie met een doel voor ogen zit er eigenlijk niet eens altijd achter. Vaak weten bedrijven helemaal nie...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 45 Twitter shares 45 45
Frankwatching

Employee advocacy is hot. Zoals Annet van Hunen al eerder schreef op Frankwatching, kan goede employee advocacy fantastische effecten hebben op je bedrijf. Denk bijvoorbeeld aan 561% meer organisch bereik, minder marketingkosten en 8 keer meer engagemen...

Lees verder op Frankwatching »

8 Facebook shares 8 35 Twitter shares 35 43
Frankwatching

Conversational interfaces zijn niets nieuws. Hun rekenkracht, de constante toegang tot de cloud en het taalverwerkingsalgoritme zijn wél nieuw. Deze features maken de interfaces een stuk gebruiksvriendelijker. Daardoor zijn ze erg geschikt als user inter...

Lees verder op Frankwatching »

7 Facebook shares 7 21 Twitter shares 21 28
Frankwatching

Een titel kan je artikel maken of breken. Je hebt uren, dagen, of misschien wel weken zitten zwoegen op dat ene stuk. Maar die paar woorden boven je tekst bepalen vaak of mensen er überhaupt wel naar kijken. Uit ervaring weten we helaas allemaal dat...

Lees verder op Frankwatching »

21 Facebook shares 21 0 Twitter shares 0 21
Frankwatching

Samen met de komst van contentmarketing heeft ook user generated content (UGC) zich ontwikkeld als marketingvorm. Net als de discussie of influencers noodzakelijk zijn in je contentstrategie en of video potentie heeft voor contentmarketeers, is er een...

Lees verder op Frankwatching »

13 Facebook shares 13 0 Twitter shares 0 13
Frankwatching