The elusive Generation Z. In 2020 bestaat veertig procent van de grootste wereldmarkten uit deze jongeren. Naast hun eigen (groeiende) koopkracht hebben ze invloed op hun ouders’ uitgaven. Zo vormt deze jonge generatie nu al een belangrijke groep v...

Lees verder op Marketingfacts »

123 Facebook shares 123 44 Twitter shares 44 778
Marketingfacts

Het overstapseizoen is begonnen. Dit jaar bieden zorgverzekeraars 71 zorgpolissen aan. 16.963.785 Nederlanders hebben een zorgverzekering nodig, maar nog geen 10 procent stapt jaarlijks over van aanbieder. Wat is de rol van mobile advertising in de strijd...

Lees verder op Frankwatching »

30 Facebook shares 30 0 Twitter shares 0 226
Frankwatching

2016 wordt het jaar dat mobiel hét reclame-instrument wordt. In het Verenigd Koninkrijk verwachten ze dat in 2016 het reclamebudget van mobiel het budget van televisiereclame overstijgt. Nederland volgt naar verwachting twee jaar later, maar met de volge...

Lees verder op Emerce »

6 Facebook shares 6 0 Twitter shares 0 161
Emerce

De smartphone wordt continu gebruikt in de zoektocht naar een nieuwe auto. Toch besteden automerken meer aan online adverteren op desktop. Wat moet een automerk van de toekomst anders doen? De mobile advertising gids voor de automotive industrie....

Lees verder op Marketingfacts »

5 Facebook shares 5 29 Twitter shares 29 158
Marketingfacts

The elusive Generation Z. In 2020 bestaat veertig procent van de grootste wereldmarkten uit deze jongeren. Naast hun eigen (groeiende) koopkracht hebben ze invloed op hun ouders’ uitgaven. Zo vormt deze jonge generatie nu al een belangrijke groep v...

Lees verder op Marketingfacts »

52 Facebook shares 52 11 Twitter shares 11 63
Marketingfacts

Het is exact een jaar geleden dat de adblocker orkaan voet zette op advertentieland. Na veel onderzoeken en nieuwe standaarden is de eindstand: gebruikers gebruiken geen mobiele adblockers, maar de markt misdraagt zich nog steeds....

Lees verder op Emerce »

1 Facebook shares 1 0 Twitter shares 0 54
Emerce

Onze emotionele toestand heeft invloed op hoe we advertenties opmerken en beoordelen. Targeten op de juiste gemoedstoestand kan dus geen kwaad. En laat de wetenschap nu net een nieuw – bruikbaar – soort stemming hebben ontdekt: de 'mobile mindset'. Ee...

Lees verder op Marketingfacts »

4 Facebook shares 4 9 Twitter shares 9 13
Marketingfacts

De smartphone wordt continu gebruikt in de zoektocht naar een nieuwe auto. Toch besteden automerken meer aan online adverteren op desktop. Wat moet een automerk van de toekomst anders doen? De mobile advertising gids voor de automotive industrie....

Lees verder op Marketingfacts »

1 Facebook shares 1 11 Twitter shares 11 12
Marketingfacts

Big data, de naam zegt het al. Door het alsmaar stijgende volume aan data praten we over the next big issue: scalability. Het beïnvloedt de usability van een website of app. Wat is scalability en hoe vormt het een bedreiging voor jou als marketeer? Scal...

Lees verder op Frankwatching »

5 Facebook shares 5 0 Twitter shares 0 5
Frankwatching